27 квітня 2020 р.
1 урок. Я досліджую світ.
Тема. Не завдавай шкоди природі.
1. Привітання
2. Щоденні новини.
- Назвати дату...
- день тижня...
- визначити настрій...
1 урок. Я досліджую світ.
1. Привітання
2. Щоденні новини.
- Назвати дату...
- день тижня...
- Який день тижня був учора?
- стан погоди...- визначити настрій...
3. Новий матеріал
Ти знаєш, що людина — це частина природи. Отож люди повинні охороняти природу.
Розгляньте таблицю і прочитай, що завдає шкоди природі.
— Поміркуйте: людина ставить себе вище,
ніж усе інше, створене Природою. Вона (людина) рве, вбиває, збирає, ламає.
— Чи можуть тварини і рослини обійтися
без людини?
— Чи може людина обійтися без рослин і
тварин?
Висновок. Людина — маленька частинка
Природи, яка теж повинна підкорятися її законам.
4. Перегляд відео.
5. Гра «Доповни словечко»
— Учні також можуть залучитися до справи
охорони рослин і тварин. Виносимо на обговорення такі закони.
• Бережи тварин, пташок та їх (...)
• Пам'ятай! Ти в природі (...)
• Посади (...). Полий (...)
• Узимку нагодуй (...)
• Не засмічуй (...)
• Люби рідний (...)
Слова для довідок: дитинчат, гість,
дерево, квітку, пташок, природу, край.
6. Підсумок уроку
— Неможливо уявити людину поза природою
— без повітря, води, співу птахів, аромату лугів, шелесту листя. Усе це щедро
дарує нам природа, а натомість просить тільки дбайливого, доброго ставлення. На
жаль, ані рослини, ані тварини не можуть говорити. А якщо б могли? Що б вони
могли нам сказати? «Живімо так, щоб наша Земля була щедрою і прекрасною, щоб на
ній дзвінко дзюрчали чисті струмки, дзвеніли голоси птахів, цвіли дивовижні
квіти!»
2 урок, Математика
Тема. Метр як одиниця довжини. Порівняння іменованих чисел. Додавання і віднімання двоцифрових чисел.
Онлайн - урок.
1. Каліграфічна хвоилинка
число 42
- пригадати, з яких цифр складається число 42
- пригадати як пишуться цифри 4 і 2
- яке це число одноцифрове чи двоцифрове;
- парне чи непарне;
- скільки в ньому десятків та одиниць;
- назвати попереднє число до 42;
- назвати наступне число до 42.
Онлайн - урок.
1. Каліграфічна хвоилинка
число 42
- пригадати, з яких цифр складається число 42
- пригадати як пишуться цифри 4 і 2
- яке це число одноцифрове чи двоцифрове;
- парне чи непарне;
- скільки в ньому десятків та одиниць;
- назвати попереднє число до 42;
- назвати наступне число до 42.
2. Усний рахунок.
- назвіть числа другого десятка;
- полічіть від 17 до 25;
- полічіть від 93 до 88;
- продовжи ряд,
3. Додавання двоцифрових чисел.
Пригадаємо правило додавання двоцифрових чисел
- назвіть числа другого десятка;
- полічіть від 17 до 25;
- полічіть від 93 до 88;
- продовжи ряд,
3. Додавання двоцифрових чисел.
Пригадаємо правило додавання двоцифрових чисел
Щоб додати двоцифрові числа, треба до десятків додати десятки, а до одиниць - одиниці.
42 + 27 = . . . . 53 + 30
36 + 41 = 47 + 22
73 + 10 = 64 + 14
Міркуємо так: визначаємо в кожному числі десятки та одиниці - = (підкреслюємо олівцем, хто з дітей вже добре зрозумів, можна не підкреслювати) Додаємо десятки 4 + 2=6дес., записуємо, тепер додаємо одиниці 2 + 7=9одиниць, записуємо .
4. Ознайомлення з метром як одиницею довжини.
- Пригадайте, які одиниці довжини ми вже знаємо.
1 см та 1 дм
1дм = 10 см
5. Практична робота.
- Вирізати з паперу смужку довжиною 1 дм.
- За допомогою цієї смужки (можна лінійки) виміряй довжину свого підручника (книжки).
- Виміряй довжину своєї ручки.
- А зараз виміряй висоту своєї парти.
- Чи зручно вимірювати довжину кімнати см та дм?
Для вимірювання більших об'єктів використовують більшу одиницю вимірювання довжини. Це - метр.
Ми знаємо менші одиниці вимірювання
сантиметр - см
дециметр - дм
МЕТР - м
(крапки не ставити після скорочення)
ДЕЦИМЕТР (дм)- це 10 частина метра
в 1 м = 10 дм
САНТИМЕТР(см) - це сота частина метра
в 1 м = 100см
за допомогою метра виміряйте довжину своєї кімнати.
Відпочинь:
- попий води
- зроби декілька вправ.
6. Роз'язання задачі
Голуб піднявся в небо на висоту 100 м, а шпак - на 70 м. Хто піднявся вище? На скільки?
- прочитати умову;
- Хто з птахів піднімався у небо?
- На яку висоту піднявся голуб?
- На яку висоту піднявся шпак ?
- Прочитайте ще раз запитання. Як дізнатися на скільки одне число більше, ніж інше?
СКЛАДАЄМО УМОВУ
Голуб - 100м
)на ? м
Шпак - 70 м
________________( м)
Відповідь: на _ м піднявся вище _____ .
7 . Порівняння
- Пригадаємо
1 см 1 дм 1 м
Найменша одиниця вимірювання довжини це - см, а найбільша - м
8 . Підсумок
Який висновок для себе ви можете зробити
- Ура! Я все зрозумів.
- Я зрозумів, але не все... ( слід потренуватися на подібних завданнях)
- Я нічого не зрозумів. (слід тоді ще раз переглянути урок)
3 - 4 урок. Українська мова
Тема. Буква "Пе". Тема тексту. Заголовок.
Письмо малої букви п.
1. Читання слів.
поле папір павук
полечко папірець павучок
польові паперовий павутина
Знайди слово до схеми - . = . = .
Зроби звукковий аналіз виділеного слова.
- читання мовчки;
- читання вголос;
- читання "пробіжи по доріжці"
2. Читання тексту.
Ти пишеш і малюєш у зошиті чи в альбомі. Їх сторінки зроблені з паперу. Папір роблять із деревини. Це деревина сосни, ялини, ялиці. Папір роблять із бавовнику
та льону .
Щоб зберегти дерева, папір також роблять із ма-ку-ла-ту-ри - старих газет, журналів, зошитів, блокнотів або ганчір'я.
- Читання тексту вголос.
- Вибіркове читання: з чого роблять папір?
- Яка головна думка тексту?
Фізкультхвилинка
3. Письмо малої букви "пе".
- Пояснення написання букви
Письмо малої букви п.
1. Читання слів.
поле папір павук
полечко папірець павучок
польові паперовий павутина
Знайди слово до схеми - . = . = .
Зроби звукковий аналіз виділеного слова.
- читання мовчки;
- читання вголос;
- читання "пробіжи по доріжці"
2. Читання тексту.
Ти пишеш і малюєш у зошиті чи в альбомі. Їх сторінки зроблені з паперу. Папір роблять із деревини. Це деревина сосни, ялини, ялиці. Папір роблять із бавовнику
та льону .
Щоб зберегти дерева, папір також роблять із ма-ку-ла-ту-ри - старих газет, журналів, зошитів, блокнотів або ганчір'я.
- Читання тексту вголос.
- Вибіркове читання: з чого роблять папір?
- Яка головна думка тексту?
Фізкультхвилинка
3. Письмо малої букви "пе".
Порівняння друкованої й рукописної малої
букви п («пе»)
Рядкова буква п («пе») складається з двох
коротких прямих ліній, з яких друга має заокруглення вгорі і внизу.
Алгоритм написання рядкової букви п («пе»)
— Пишемо раз, і-два-і.
- Письмо рядкової букви п («пе»)
у повітрі, в зошиті
1 ряд - письмо малої букви п ;
2 ряд - письмо буквосполучень
пі , по, пе
оп , уп, пл
3 ряд - письмо слів пісок, поле
- читання слів;
- звернути увагу на поєднання букв
ок (верхнє з'єднання)
ол (від букви о знизу поєднувальна рисочка)
4 ряд - запис речення
У полі - льон.
- читання речення;
- Скільки слів у реченні?
- Яке перше слово? Як пишеться?
- Яке третє слово? Як пишеться?
- Які розділові знаки є в реченні?
- Запис речення і перевірка.
- Скільки слів у реченні?
- Яке перше слово? Як пишеться?
- Яке третє слово? Як пишеться?
- Які розділові знаки є в реченні?
- Запис речення і перевірка.
Комментариев нет:
Отправить комментарий