14 квтня 2020 рік
1 урок. Я досліджую світ
Тема дня. Що ми покладемо у великодній кошик?
1. Привітання.
Доброго ранку, сонце привітне!
Доброго ранку, небо блакитне!
Доброго ранку. у небі пташки!
Доброго ранку, тобі і мені!
2. Вправа «Щоденні новини»
Назвати дату...
день тижня...
стан погоди...
визначити настрій...
1 урок. Я досліджую світ
Тема дня. Що ми покладемо у великодній кошик?
1. Привітання.
Доброго ранку, сонце привітне!
Доброго ранку, небо блакитне!
Доброго ранку. у небі пташки!
Доброго ранку, тобі і мені!
2. Вправа «Щоденні новини»
Назвати дату...
день тижня...
стан погоди...
визначити настрій...
3. Повідомлення вчителя.
Щороку український народ святкує Великдень. Саме цього дня освячують Великодні кошики. Але часто люди не знають, що потрібно класти в нього. Кожен продукт має своє символічне значення.
ЩО Ж КЛАСТИ У ВЕЛИКОДНІЙ КОШИК ?
Паска, що символізує достаток у сім'ї. Коли замішують тісто, не можна кричати, сваритися, бо паска може вийте несмачною.
Фарбовані яйця на Великдень символізують нове життя і відродження.
М'ясні страви повинні бути у кошику. Це - символ достатку.
Хрін. Символ незламності духу, а ще він поліпшує травлення.
Сіль - є оберегом. Гостей завжди зустрічали хлібом-сіллю.
Не кладуть у кошик сир та вершкове масло.
4. Прослуховування казки "Великодня пригода"
Д/з 5. Гра- дослідження "Наповни Великодній кошик"
Намалюйте кошик і наповніть його (словами або картинками), що маємо освячувати на Великдень. Вилучіть зайве: паска, свічка, сіль, масло, банан, ковбаса, хліб, хрін, фарбовані яйця, цукор, яблука.
2 урок . Математика.
Тема. Повторення та закріплення вивченого.
1. Каліграфічна хвилинка
2 урок . Математика.
Тема. Повторення та закріплення вивченого.
1. Каліграфічна хвилинка
Простежте , будь ласка, щоб цифру писали за стрілочкаи, де показана червона крапочка.
- Що ти знаєш про число 6? ( одноцифрове, парне )
- Назвати сусідів.
- Яке число передує?
- Яке наступне?
- Назвіть склад числа 6.
2. Математичний диктант.
Запишіть тільки відповіді, через кому:
- до 15 додати 3;
- знайти суму чисел 12 і 5;
- від 19 відняти 4;
- 18 зменшити на 10;
-знайти різницю чисел 70 і 40;
- 40 збільшити на 20;
- від 16 відняти 0;
- перший доданок 13, другий доданок 3, знайти суму;
- зменшуване 17, від'ємник 7, знайти різницю.
3. Задача
На килимку гралося 13 кошенят. Усі кошенята, крім двох, побігли пити молочко. Скільки кошенят побігли пити молочко?
- Про кого задача?
- Скільки було кошенят на килимку?
- Чи всі кошенята побігли пити молочко?
- А скільки кошенят не побігли, тобто залишились?
- що треба дізнатися в задачі?
Було - 13 к.
Побігли - ?к.
Залишилось - 2 к.
- Як знайти скільки кошенят побігли ?
.............. ( к.)
Відповідь: .... кошенят побігли пити молочко.
4. Самостійна робота
4 + ... = 14 . . . . 50 - ... = 20
... - 30 = 40 ... + 6 = 18
60 + 20 = ... 100 - 50 = ...
( бажано, щоб діти справді спробували роз'язати без батьків. Якщо не зможуть , тоді допоможіть. )
3 урок. Українська мова.
Тема. Письмо великої букви У. Власні назви країни. Читаємо інформаційний текст.
1. Відгадування загадки
Красивий, щедрий, рідний край
Красивий, щедрий, рідний край
І мова наша солов'їна.
Люби, шануй, оберігай
Усе, що зветься ......
- Діти, а що таке Україна ?
2. Добір асоціацій, що для нас Україна. (записати)
\ /
--- Україна ----
/ \
3. Читання слів .
Україна українець українське
в Україніт українка українська
до України українці український
Я ЗАВЖДИ ПИШУ слово Україна з великої букви.
4. Розкажи , що ти знаєш про Україну. Скористайся підсказками.
Говерла - найвища гора в Україні.
Київ - столиця України.
Дніпро- найдовша річка в Україні.
Азовське море - наймілкіше в світі.
Уляна та Устим живть в Україні. Вони ходять в українську школу, говорять українською мовою.
- Які слова написані з великої букви? Чому?
5. Письмо великої букви У.
-
Подивіться
уважно як я писатиму велику букву У. починаємо писати трохи нижче
міжрядкової лінії, ведемо вгору, заокруглюємо, торкаючись міжрядкової лінії, і
ведемо похило вниз до верхньої рядкової, де теж заокруглюємо, торкаючись її,
далі не зупиняємось, а продовжуємо пряму знову до міжрядкової лінії, звідки
повертаємося трішки по ній униз прямою похилою, подовженою до нижньої рядкової
лінії і, нарешті, заокруглюємо її вліво. Зверніть увагу, буква не повинна бути
дуже широкою.
1 рядок велика буква У
2 рядок велика і мала букви Уу
3 рядок поєднання Ул Ук
- від букви У ведемо маленьку рисочку і дописує букву у.
4 рядок слово Уляна
Звернути увагу на
- написання слова з великої букви;
- поєднання букв ля.
5 рядок речення В Уляни є малий собака Умі.
- читаємо речення;
- скільки слів у реченні?
- З якої букви пишеться перше слово в реченні?
- Які ще слова написані з великої букви? Чому?
- звернути і пригадати поєднання букв Ул, ля, ал, об, Ум.
Комментариев нет:
Отправить комментарий