13 квітня
1 урок. Я досліджую світ (ЯДС)
1. Привітання.
В небі сонечко зійшло,
Всім нам звістку принесло:
В нас сьогодні світлий день.
Дзень-дзелень, Дзень-дзелень,
В нас сьогодні світлий день!
2. Вправа «Щоденні новини»
Назвати дату...
день тижня...
стан погоди...
визначити настрій...
3.Відгадуємо тему уроку (розгадування ребуса)
вел ик ден ь
4. Повідомлення вчителя.
Весна – це оновлення не тільки природи, а й людської душі. Разом з нею приходить одне з найвизначніших християнських свят – Великдень (Воскресіння Ісуса Христа). Великодню передує Великий піст. Наші предки сумлінно дотримувалися його: протягом часу не їли ні м'ясних, ні молочних страв. До свята Великодня (тобто Пасхи) в Україні готувалися завжди: білили хату, мастили долівку в хаті глиною (дерев’яної підлоги не було), прикрашали паперовими квітами світлицю, наводили порядок у дворі. На свято надягали вишивані сорочки.
1. Каліграфічна хвилинка.
- Дітки, сьогодні ми пригадаємо як правильно писати цифру 5.
«Погляньте вийшла погулять / На папері цифра 5. / Руку вправо простягнула, / Ніжку бубликом зігнула»
Простежте , будь ласка, щоб цифру писали за стрілочкаи (ні з хвостика, а де показана червона крапочка.)
- Що ти знаєш про число 5? Назвати сусідів. Яке число передує?
Яке наступне? Назвіть склад числа 5.
2. Повторення матеріалу.
18 - 8 = ?
допоможіть коту Леопольду розв'язати приклад.
- Пригадайте , як називаються числа при відніманні ?
18 - ...... (зменшуване)
8 - ...... ( від'ємник )
.... - ....... (різниця )
На тому уроці ви навчилися знаходити невідоме зменшуване. Як же знайти зменшуване ?
Гарного вам перегляду!!!
3 - 4 урок. Українська мова.
Тема. Букви У і у. Письмо малої букви у. Вірш. Головний герой. Головна думка.
1.
2. Відгадайте загадку.
Розгадати загадку, надрукувати відгадку , зробити звуковий аналіз ( не забувайте поставити наголос і підрахувати кількість букв і звуків). Скласти зі словом речення і записати.
Ось до класу всіх скликає
Голосистий цей дзвінок,
І ми радо поспішаєм
Не в садок, а на …
- Який звук чуємо на початку слова? (звук у)
- Вимовте звук і скажіть голосний чи приголосний він? Як позначаємо голосні звуки? Як приголосні?
Після цього робимо звуковий аналіз.
Складаємо речення. Звернути увагу :
-скільки слів у реченні;
-всі слова пишуться окремо;
- як пишеться 1 слово?
- що ставиться в кінці речення?
3. Робота з текстом.
Сьогодні ми будемо читати текст , а про кого він, ви скажете, коли прослухаєте .
Читання дорослими
Сіла Маня за уроки -
Роздивлялась на всі боки,
Прикладала до лиця
Руку, ручку, олівця,
М'ятну жуйку пожувала,
Потихеньку заспівала,
Малюкові з дитсадка,
Показала язика,
З'їла печево - три штуки,
Відпочила, мила руки -
Дуже довго руки мила,
Бо таке пахуче мило
Потім знову до лиця
Прикладала олівця...
Що ж вона
учила знову -
Математику чи мову ?
Григорій Фалькович
- Про кого йдеться мова у тексті?
- Чому дівчинка так поводилася?
- Щоб ви їй порадили?
Читання учнями
4. Фізкультхвилинка. Попити водички.
5. Робота в зошитах.
Запис малої букви у, пояснення
- Отже для написання рядкової букви у потрібно два елементи. Вона складається з прямої лінії, заокругленої внизу, і нижньої петлі. Проводимо пряму похилу лінію біля нижньої рядкової лінії, закруглюємо вправо і ведемо вгору до верхньої рядкової лінії, не відриваючи руки, пишемо пряму похилу подовжену лінію вниз до міжрядкової лінії, де вона переходить у петлю, перетинає подовжену на нижній рядковій лінії і закінчується на середині рядка.
8. Запис слів
кубик
щука
- читання слів;
- розбити на склади і записати, промовляючи по складах.
9. Усно скласти речення зі словами.
1 урок. Я досліджую світ (ЯДС)
Тема тижня. Великдень.
Тема дня. Що ми знаємо про великдень.1. Привітання.
В небі сонечко зійшло,
Всім нам звістку принесло:
В нас сьогодні світлий день.
Дзень-дзелень, Дзень-дзелень,
В нас сьогодні світлий день!
2. Вправа «Щоденні новини»
Назвати дату...
день тижня...
стан погоди...
визначити настрій...
3.Відгадуємо тему уроку (розгадування ребуса)
вел ик ден ь
4. Повідомлення вчителя.
Весна – це оновлення не тільки природи, а й людської душі. Разом з нею приходить одне з найвизначніших християнських свят – Великдень (Воскресіння Ісуса Христа). Великодню передує Великий піст. Наші предки сумлінно дотримувалися його: протягом часу не їли ні м'ясних, ні молочних страв. До свята Великодня (тобто Пасхи) в Україні готувалися завжди: білили хату, мастили долівку в хаті глиною (дерев’яної підлоги не було), прикрашали паперовими квітами світлицю, наводили порядок у дворі. На свято надягали вишивані сорочки.
Обов’язковими
на столі були ковбаса, печене порося, сир, яйця, масло, сало, паски. У ніч з
суботи на неділю біля церкви проводили літургію. (Літургія — головне
християнське церковне богослужіння.)
Після
завершення літургії святили їжу, вітали зі святами одне одного, обмінювалися
крашанками, писанками.
На Великдень дівчата водили хороводи, співали веснянки та гаївки і разом із парубками грали в різні ігри, які самі ж і вигадували. Діти по-своєму раділи весні і разом із матусями та бабусями готувалися до свят – розмальовували писанки.
Підготувати інформацію «Які традиції Великодня у моїй родині?»
ПЕРЕРВА
1 урок. Математика
Тема. Знаходження невідомого від'ємника. 1. Каліграфічна хвилинка.
- Дітки, сьогодні ми пригадаємо як правильно писати цифру 5.
«Погляньте вийшла погулять / На папері цифра 5. / Руку вправо простягнула, / Ніжку бубликом зігнула»
Простежте , будь ласка, щоб цифру писали за стрілочкаи (ні з хвостика, а де показана червона крапочка.)
- Що ти знаєш про число 5? Назвати сусідів. Яке число передує?
Яке наступне? Назвіть склад числа 5.
2. Повторення матеріалу.
18 - 8 = ?
допоможіть коту Леопольду розв'язати приклад.
- Пригадайте , як називаються числа при відніманні ?
18 - ...... (зменшуване)
8 - ...... ( від'ємник )
.... - ....... (різниця )
На тому уроці ви навчилися знаходити невідоме зменшуване. Як же знайти зменшуване ?
А сьогодні ми будемо вчитися знаходити невідомий від'ємник.
У С Н О
У лотку було 10 яєць. Після того як посмажили яєчню , залишилося 7 яєць. Зі скількох яєць посмажили яєчню?
- Прочитайте задачу, розгляньте малюнок.
- Скільки всього яєць було в лотках?
- Скільки яєць залишилося?
- Як дізнатися скільки яєць взяли, щоб посмажити яєчню?
Міркуємо так: щоб дізнатися скільки взяли яєць, треба від усіх яєць, що були в лотку, відняти ті, що залишилися. Отже,
10 - 7 = 3 (яйця)
4. Вивчаємо правило.
У С Н О
У лотку було 10 яєць. Після того як посмажили яєчню , залишилося 7 яєць. Зі скількох яєць посмажили яєчню?
- Прочитайте задачу, розгляньте малюнок.
- Скільки всього яєць було в лотках?
- Скільки яєць залишилося?
- Як дізнатися скільки яєць взяли, щоб посмажити яєчню?
Міркуємо так: щоб дізнатися скільки взяли яєць, треба від усіх яєць, що були в лотку, відняти ті, що залишилися. Отже,
10 - 7 = 3 (яйця)
4. Вивчаємо правило.
Щоб знайти невідомий від’ємник,
треба від зменшуваного відняти різницю.
5 Розв’яжи задачу.
В
акваріумі кота Леопольда плавало 17 рибок.
Після того як він
подарував декілька рибок друзям,
в акваріумі залишилося
10 рибок.
Скільки рибок кіт
Леопольд подарував друзям?
- Про кого говориться у задачі? (про кота Леопольда)
- Що означає число 17 в задачі?(що у кота було 17риб.)
- Що означає число 10 ? ( це залишилося рибок)
- Де ділися інші рибки? (кіт їх подарував)
- Відомо скільки рибок кіт подарував? (ні)
- А як знайти, скільки рибок кіт подарував, якщо ми знаємо, що всього було 10 рибок , а залишилося 7.
У ЗОШИТІ
Було - 10 р.
Подарував - ? р.
Залишилося- 7 р.
.................. (р.)
Відповідь: ... рибок кіт подарував друзям.
6. Назви невідомі компоненти. Запиши рівності, вставляючи числа замість крапок.
3 + ... = 18 . . . . 17 - ... = 7
... + 6 = 10 ... - 30 = 70
... - 4 = 14 100 - ... = 80
Міркуємо так:
3 + ... = 18 нам невідомий ІІ доданок, щоб знайти доданок, треба від суми відняти відомий доданок. Тобто 18 - 3
Протягом уроку з нами був кіт Леопольд, і я пропоную вам, любі дітки, а дорослі поки теж відпочинуть, переглянути мультфільм про кота Леопольда.
Хто бажає може переглянути відеоурок
3 - 4 урок. Українська мова.
Тема. Букви У і у. Письмо малої букви у. Вірш. Головний герой. Головна думка.
1.
2. Відгадайте загадку.
Розгадати загадку, надрукувати відгадку , зробити звуковий аналіз ( не забувайте поставити наголос і підрахувати кількість букв і звуків). Скласти зі словом речення і записати.
Ось до класу всіх скликає
Голосистий цей дзвінок,
І ми радо поспішаєм
Не в садок, а на …
- Який звук чуємо на початку слова? (звук у)
- Вимовте звук і скажіть голосний чи приголосний він? Як позначаємо голосні звуки? Як приголосні?
Після цього робимо звуковий аналіз.
Складаємо речення. Звернути увагу :
-скільки слів у реченні;
-всі слова пишуться окремо;
- як пишеться 1 слово?
- що ставиться в кінці речення?
3. Робота з текстом.
Сьогодні ми будемо читати текст , а про кого він, ви скажете, коли прослухаєте .
Читання дорослими
Сіла Маня за уроки -
Роздивлялась на всі боки,
Прикладала до лиця
Руку, ручку, олівця,
М'ятну жуйку пожувала,
Потихеньку заспівала,
Малюкові з дитсадка,
Показала язика,
З'їла печево - три штуки,
Відпочила, мила руки -
Дуже довго руки мила,
Бо таке пахуче мило
Потім знову до лиця
Прикладала олівця...
Що ж вона
учила знову -
Математику чи мову ?
Григорій Фалькович
- Про кого йдеться мова у тексті?
- Чому дівчинка так поводилася?
- Щоб ви їй порадили?
Читання учнями
4. Фізкультхвилинка. Попити водички.
5. Робота в зошитах.
Запис малої букви у, пояснення
- Отже для написання рядкової букви у потрібно два елементи. Вона складається з прямої лінії, заокругленої внизу, і нижньої петлі. Проводимо пряму похилу лінію біля нижньої рядкової лінії, закруглюємо вправо і ведемо вгору до верхньої рядкової лінії, не відриваючи руки, пишемо пряму похилу подовжену лінію вниз до міжрядкової лінії, де вона переходить у петлю, перетинає подовжену на нижній рядковій лінії і закінчується на середині рядка.
Пишеться на рахунок раз-і, два-і. Повторіть за мною у
повітрі: раз-і, два-і.
Записати 2 рядки букви у.
6. Пальчикова гімнастика. «Пташки».
Великі пальці зчепити в замок, долоні повернути
до себе. Потім пальці, що залишилися, зімкнути
і синхронно рухати ними, зображуючи крила птахів.
7. Запис складів .
лу му ну
ул ум уя
Звернути увагу на поєднання другої строчки: букви взялися за ручки. 8. Запис слів
кубик
щука
- читання слів;
- розбити на склади і записати, промовляючи по складах.
9. Усно скласти речення зі словами.
Комментариев нет:
Отправить комментарий