воскресенье, 12 апреля 2020 г.

13 квітня
1 урок. Я досліджую світ (ЯДС)
Тема тижня. Великдень.
Тема дня. Що ми знаємо про великдень.
1. Привітання.
В небі сонечко зійшло, 
Всім нам звістку принесло: 
В нас сьогодні світлий день.
 Дзень-дзелень, Дзень-дзелень, 
В нас сьогодні світлий день! 

2. Вправа «Щоденні новини»  
Назвати дату... 
день тижня...
 стан погоди...
 визначити настрій...

3.Відгадуємо тему уроку (розгадування ребуса)

Ребуси - Ребус-слово - Ребуси №: 111..120 - Ребус №111
        вел                                     ик                            ден                      ь
  4. Повідомлення вчителя.
Весна – це оновлення не тільки природи, а й людської душі. Разом з нею приходить одне з найвизначніших християнських свят – Великдень (Воскресіння Ісуса Христа). Великодню передує Великий піст. Наші предки сумлінно дотримувалися його: протягом часу не їли ні м'ясних, ні молочних страв. До свята Великодня (тобто Пасхи) в Україні готувалися завжди: білили хату, мастили долівку в хаті глиною (дерев’яної підлоги не було), прикрашали паперовими квітами світлицю, наводили порядок у дворі. На свято надягали вишивані сорочки.
Обов’язковими на столі були ковбаса, печене порося, сир, яйця, масло, сало, паски. У ніч з суботи на неділю біля церкви проводили літургію. (Літургія — головне християнське церковне богослужіння.)
Після завершення літургії святили їжу, вітали зі святами одне одного, обмінювалися крашанками, писанками.
На Великдень дівчата водили хороводи, співали веснянки та гаївки і разом із парубками грали в різні ігри, які самі ж і вигадували. Діти по-своєму раділи весні і разом із матусями та бабусями готувалися до свят – розмальовували писанки.
  



Підготувати інформацію «Які традиції Великодня у моїй родині?»
                                Олександрійська міська бібліотека-філія №3 для дітей: "Дзвінок ...  ПЕРЕРВА


1 урок. Математика
        Тема. Знаходження  невідомого від'ємника.    
1. Каліграфічна хвилинка.
- Дітки, сьогодні ми пригадаємо як правильно писати цифру 5.
«Погляньте вийшла погулять / На папері цифра 5. / Руку вправо простягнула, / Ніжку бубликом зігнула»
Учим детей писать цифры | Мишуткина школа
    Простежте , будь ласка, щоб цифру писали за стрілочкаи (ні з хвостика, а де показана червона крапочка.)
Що ти знаєш про число 5? Назвати сусідів. Яке число передує?
   Яке наступне? Назвіть склад числа 5.
2. Повторення матеріалу.
Кот Леопольд | Герои вики | Fandom 18 - 8 = ?
допоможіть коту Леопольду розв'язати приклад.
- Пригадайте , як називаються числа при  відніманні ?
 18 - ......  (зменшуване)
  8  - ......  ( від'ємник )
 .... - .......  (різниця )
На тому уроці  ви навчилися знаходити невідоме зменшуване. Як же знайти зменшуване ?


3. Новий матеріал.
 А сьогодні ми будемо вчитися знаходити невідомий від'ємник. 
                          У  С  Н  О
     У лотку було 10 яєць. Після того як посмажили яєчню , залишилося 7 яєць. Зі скількох яєць посмажили яєчню?
  
Знаходження невідомого від'ємника - ВЕЛИЧИНИ - Підручник ...
- Прочитайте задачу, розгляньте малюнок.
- Скільки всього яєць було в лотках?
- Скільки яєць залишилося? 
- Як дізнатися скільки яєць взяли, щоб посмажити яєчню?
Міркуємо так: щоб дізнатися скільки взяли яєць, треба від усіх яєць, що були в лотку, відняти ті, що залишилися. Отже,
                   10 - 7 = 3 (яйця)
4. Вивчаємо правило.
Знаходження невідомого від'ємника - ВЕЛИЧИНИ - Підручник ...


Щоб знайти невідомий від’ємник, треба  від зменшуваного відняти різницю.

5  Розв’яжи задачу.
В акваріумі кота Леопольда плавало 17 рибок.
Після того як він подарував декілька рибок друзям,
в акваріумі залишилося 10 рибок.

Скільки рибок кіт Леопольд подарував друзям?

 - Про кого говориться у задачі? (про кота Леопольда)  
 - Що означає число 17 в задачі?(що у кота було 17риб.)
 - Що означає число 10 ?  ( це залишилося рибок)
 - Де ділися інші рибки? (кіт їх подарував)
 - Відомо скільки рибок кіт подарував? (ні) 
 - А як знайти, скільки рибок кіт подарував, якщо ми знаємо, що всього було 10 рибок , а залишилося 7. 
  У ЗОШИТІ
  Було - 10 р.
  Подарував - ? р.
  Залишилося- 7 р.
  ..................   (р.)
  Відповідь: ... рибок кіт подарував друзям.



 6. Назви невідомі компоненти. Запиши рівності, вставляючи   числа замість крапок.

3 + ... = 18  .   .   .   . 17 - ... = 7
... + 6 = 10                 ... - 30 = 70
... - 4 = 14                  100 - ... = 80
Міркуємо так:
3 + ... = 18   нам невідомий ІІ доданок, щоб знайти доданок, треба від суми відняти відомий доданок. Тобто 18 - 3

    Протягом уроку з нами був кіт Леопольд, і я пропоную вам, любі дітки, а дорослі поки теж відпочинуть, переглянути мультфільм про кота Леопольда.

                    Гарного вам перегляду!!!

Хто бажає може переглянути відеоурок 




3 - 4 урок. Українська мова.
Тема. Букви У і у. Письмо малої букви у. Вірш. Головний герой. Головна думка.
1. Читання для фонетичної зарядки. Скоромовки та чистомовки.

    2. Відгадайте загадку. 
 Розгадати загадку, надрукувати відгадку , зробити звуковий аналіз ( не забувайте поставити наголос і підрахувати кількість букв і звуків). Скласти зі словом речення і записати. 
Ось до класу всіх скликає
Голосистий цей дзвінок,
І ми радо поспішаєм
Не в садок, а на …  

- Який звук чуємо на початку слова? (звук у)
- Вимовте звук і скажіть голосний чи приголосний він? Як позначаємо голосні звуки? Як приголосні?
    Після цього робимо звуковий аналіз.
    Складаємо речення. Звернути увагу :
-скільки слів у реченні;
-всі слова пишуться окремо;
- як пишеться 1 слово?
- що ставиться в кінці речення?
3. Робота з текстом.
Сьогодні ми будемо читати текст , а про кого він, ви скажете, коли прослухаєте .
            Читання дорослими
   Сіла Маня за уроки - 
   Роздивлялась на всі боки,
   Прикладала до лиця
   Руку, ручку, олівця,
   М'ятну жуйку пожувала,
   Потихеньку заспівала,
   Малюкові з дитсадка,
   Показала язика,
   З'їла печево - три штуки,
   Відпочила, мила руки - 
   Дуже довго руки мила,
   Бо таке пахуче мило
   Потім знову до лиця
   Прикладала олівця...
   Що ж вона 
               учила знову - 
   Математику чи мову ?
               Григорій Фалькович 
- Про кого йдеться мова у тексті?
- Чому дівчинка так поводилася?
- Щоб ви їй порадили?
          Читання учнями
4. Фізкультхвилинка. Попити водички.
5. Робота в зошитах. 
Запис малої букви у, пояснення 
-        Отже для написання рядкової букви у потрібно два елементи. Вона складається з прямої лінії, заокругленої внизу, і нижньої петлі. Проводимо пряму похилу лінію біля нижньої рядкової лінії, закруглюємо вправо і ведемо вгору до верхньої рядкової лінії, не відриваючи руки, пишемо пряму похилу подовжену лінію вниз до міжрядкової лінії, де вона переходить у петлю, перетинає подовжену на нижній рядковій лінії і закінчується на середині рядка.
Пишеться на рахунок раз-і, два-і. Повторіть за мною у повітрі: раз-і, два-і.

 Записати 2 рядки букви у.

6.    Пальчикова гімнастика. «Пташки». 
Великі пальці зчепити в замок, долоні повернути 
до себе. Потім пальці, що залишилися, зімкнути
 і синхронно рухати ними, зображуючи крила птахів.

7. Запис складів .
лу                       му                     ну
ул                       ум                     уя
             Звернути увагу на поєднання  другої строчки: букви взялися за ручки. 
                8.  Запис слів
     кубик
     щука
 - читання слів;
 -  розбити на склади і записати, промовляючи по складах.
             9. Усно скласти речення зі словами.


Викладання предметів початкової школи в рамках реалізації ...
                     
       





Комментариев нет:

Отправить комментарий