24 квітня 2020 рік
1 урок. Я досліджую світ.
Тема. Веселі пташенята.
1. Привітання
Встав раненько - посміхнись,
Бо чудово в світі жити!
В синє небо подивись
Й починай добро творити!
2. Щоденні новини.
- Назвати дату...
- день тижня...
- визначити настрій...
3. Практична частина.
Тема нашого уроку "Веселі пташенята"
Пригадаємо, що навесні повернулися додому перелітні птахи. Вони радісно співають весняні пісні й будують гнізда, щоб виводити пташенят. Багато буде клопоту тепер у птахів. Пташенята підростатимуть і весь час будуть просити їсти. Батьки ледве встигатимуть носити їм гусінь, черв’яків і комах.
І сьогодні на уроці я пропоную вам зробити веселих пташенят, які сидять у гніздечку і чекають на батьків.
Для цього нам знадобиться : картон і папір кольоровий, клей, олівець, ножиці, пір'їнки.
1. Розміть і виріж за шаблоном з картону одне коло великого розміру — «тулуб» пташки.
2. Виріж з кольорового паперу за шаблоном два кола меншого розміру: одне — для «крил», друге — для «дзьоба». Склади коло для «крил» навпіл і зроби надрізи по краю ножицями.
3. Склади навпіл половинку кола для «дзьоба» і відріж від нього половинку, як показано на фото 1-3. Зігни цю частину навпіл.
4. Розгорни «тулуб» пташки й приклей по центру з одного боку «дзьоб», а з іншого — «пір’їну» та «хвіст» пташки. Замість пір’я можна використати нарізаний смужками кольоровий папір.
5. Приклей надрізаний кружечок для крил на згині, трохи змістивши до хвоста.
6. Оздоб пташку й приклей очі. Посади її в гніздо. Зроби їй подружку (за бажанням).
Змайструйте пташкам гніздо, використовуючи штучну траву та паперову тарілку. Організуйте в класі виставку пташок.
З яких частин і деталей складається твоя пташка?
- Які геометричні фігури застосовували для виготовлення пташенят?
Бажаю успіхів!!!
А зараз слід відпочити, приготуватися до наступного уроку
і прослухати пісеньку про весну.
2 урок. Математика
Тема. Додавання круглого числа до двоцифрового.
1. Розминка
- Ми сьогодні будемо навчатися прийомам додавання круглого числа до двоцифрового, розв’яжемо задачі, попрацюємо з геометричним матеріалом.
6. Розв'язання прикладів
- Про кого задача?
- Скільки років мамі?
-Чи відомо скільки років бабусі?
- Що говориться в задачі про бабусю?
- Якщо бабуся на 20 років старша, до 29 слід + чи -?
Мамі - 29 р.
Бабусі - ? р., на 20 р. старша
.................. ( р.)
Відповідь: ..... років бабусі.
Дідусеві — 57 років, а тато — на 23 роки молодший. Скільки років татові?
( за аналогією аналізуємо задачу)
1 урок. Я досліджую світ.
Тема. Веселі пташенята.
1. Привітання
Встав раненько - посміхнись,
Бо чудово в світі жити!
В синє небо подивись
Й починай добро творити!
2. Щоденні новини.
- Назвати дату...
- день тижня...
- Який день тижня був учора?
- стан погоди...- визначити настрій...
3. Практична частина.
Тема нашого уроку "Веселі пташенята"
Пригадаємо, що навесні повернулися додому перелітні птахи. Вони радісно співають весняні пісні й будують гнізда, щоб виводити пташенят. Багато буде клопоту тепер у птахів. Пташенята підростатимуть і весь час будуть просити їсти. Батьки ледве встигатимуть носити їм гусінь, черв’яків і комах.
І сьогодні на уроці я пропоную вам зробити веселих пташенят, які сидять у гніздечку і чекають на батьків.
1. Розміть і виріж за шаблоном з картону одне коло великого розміру — «тулуб» пташки.
2. Виріж з кольорового паперу за шаблоном два кола меншого розміру: одне — для «крил», друге — для «дзьоба». Склади коло для «крил» навпіл і зроби надрізи по краю ножицями.
3. Склади навпіл половинку кола для «дзьоба» і відріж від нього половинку, як показано на фото 1-3. Зігни цю частину навпіл.
4. Розгорни «тулуб» пташки й приклей по центру з одного боку «дзьоб», а з іншого — «пір’їну» та «хвіст» пташки. Замість пір’я можна використати нарізаний смужками кольоровий папір.
5. Приклей надрізаний кружечок для крил на згині, трохи змістивши до хвоста.
6. Оздоб пташку й приклей очі. Посади її в гніздо. Зроби їй подружку (за бажанням).
Змайструйте пташкам гніздо, використовуючи штучну траву та паперову тарілку. Організуйте в класі виставку пташок.
З яких частин і деталей складається твоя пташка?
- Які геометричні фігури застосовували для виготовлення пташенят?
Бажаю успіхів!!!
А зараз слід відпочити, приготуватися до наступного уроку
і прослухати пісеньку про весну.
2 урок. Математика
Тема. Додавання круглого числа до двоцифрового.
1. Розминка
- Назвіть найбільше одноцифрове число.
- Назвіть найбільше двоцифрове число.
- Скільки десятків у числі 99?
- Скільки десятків у числі 99?
- Скільки одиниць у цьому числі?
- Розкажіть про число 40.
2. Каліграфічна хвилинка.
2. Каліграфічна хвилинка.
- Пригадаємо цифри від 0 до 9
3. Математичний диктант.
- Запишіть число, в якому 5 дес. і 6 одиниць
- Запишіть число, в якому 5 дес. і 6 одиниць
- Знайдіть суму чисел 30 і 2 .
- Знайдіть різницю чисел 45 і 5.
- І доданок - 5, ІІ доданок - 4 знайдіть суму;
- Зменцуване - 8 , від'ємник - 3, знайдіть різницю
4. Новий матеріал
- Ми сьогодні будемо навчатися прийомам додавання круглого числа до двоцифрового, розв’яжемо задачі, попрацюємо з геометричним матеріалом.
Підготовча робота.
- Завдання таке: розкласти числа на розрядні доданки.
65 = … + … 78 = … + …
27 = … + … 82 = … + …
65 = … + … 78 = … + …
27 = … + … 82 = … + …
5.Фізкультхвилинка.
Вже стомилися ми трішки,
Вийдем, дітки, на доріжку.
Наші ручки: раз, два, три.
Наші ніжки: раз, два, три.
Ось голівонька стомилась,
Вліво-вправо нахилилась:
Раз, два, три.
Будем пальчики стискати,
Будем знову працювати.
Пояснення нового матеріалу .
43 + 20 = (40 + 3) + 20 = 40 + 20 3 = 60 + 3 = 63
Вийдем, дітки, на доріжку.
Наші ручки: раз, два, три.
Наші ніжки: раз, два, три.
Ось голівонька стомилась,
Вліво-вправо нахилилась:
Раз, два, три.
Будем пальчики стискати,
Будем знову працювати.
Пояснення нового матеріалу .
43 + 20 = (40 + 3) + 20 = 40 + 20 3 = 60 + 3 = 63
6. Розв'язання прикладів
26 + 30 . . . . 53 + 40
38 + 20 44 + 50
61 + 10 15 + 70
Пишемо 26 + 30
Міркуємо так: 26 - це 20+6;(кому потрібно, підкреслюємо десятки) додаємо десятки 20 + 30 = 50,
потім додаємо одиниці 50 + 6 = 56
27 - 10 . . . . 77 - 30
34 - 20 93 - 70
51 - 40 82 - 50
Пишемо 27 - 10 = .
Міркуємо так: 27 - це 20 і 7 ,
віднімаємо десятки 20 - 10 = 10, а 7 одиниць ми не чіпали, тому 10 і 7 = 17
6. Розв'язання задач
Мамі — 29 років, а бабуся — на 20 років старша. Скільки років бабусі?
- Скільки років мамі?
-Чи відомо скільки років бабусі?
- Що говориться в задачі про бабусю?
- Якщо бабуся на 20 років старша, до 29 слід + чи -?
Мамі - 29 р.
Бабусі - ? р., на 20 р. старша
.................. ( р.)
Відповідь: ..... років бабусі.
Дідусеві — 57 років, а тато — на 23 роки молодший. Скільки років татові?
( за аналогією аналізуємо задачу)
Комментариев нет:
Отправить комментарий