четверг, 23 апреля 2020 г.

24 квітня 2020 рік

1 урок. Я досліджую світ.
Тема.  Веселі пташенята.
1. Привітання
Встав раненько - посміхнись,
Бо чудово в світі жити!
В синє небо подивись
Й починай добро творити!

2. Щоденні новини.

 -  Назвати дату... 
 - день тижня...

 - Який день тижня був учора?
 - стан погоди...
 -  визначити настрій...

3. Практична частина.
       Тема нашого уроку "Веселі пташенята"
Пригадаємо, що навесні повернулися додому перелітні птахи. Вони радісно співають весняні пісні й будують гнізда, щоб виводити пташенят. Багато буде клопоту тепер у птахів. Пташенята підростатимуть і весь час будуть просити їсти. Батьки ледве встигатимуть носити їм гусінь, черв’яків і комах.
  І сьогодні на уроці я пропоную вам зробити веселих пташенят, які сидять у гніздечку і чекають на батьків.

   Для цього нам знадобиться : картон і папір кольоровий, клей, олівець, ножиці, пір'їнки.


ВЕСЕЛІ ПТАШЕНЯТА - БАРВИСТИЙ ВІНОЧОК ВЕСНИ - Підручник - Я ...

1. Розміть і виріж за шаблоном з картону одне коло великого розміру — «тулуб» пташки.
2. Виріж з кольорового паперу за шаблоном два кола меншого розміру: одне — для «крил», друге — для «дзьоба». Склади коло для «крил» навпіл і зроби надрізи по краю ножицями.


ВЕСЕЛІ ПТАШЕНЯТА - БАРВИСТИЙ ВІНОЧОК ВЕСНИ - Підручник - Я ...
3. Склади навпіл половинку кола для «дзьоба» і відріж від нього половинку, як показано на фото 1-3. Зігни цю частину навпіл.
ВЕСЕЛІ ПТАШЕНЯТА - БАРВИСТИЙ ВІНОЧОК ВЕСНИ - Підручник - Я ...


4. Розгорни «тулуб» пташки й приклей по центру з одного боку «дзьоб», а з іншого — «пір’їну» та «хвіст» пташки. Замість пір’я можна використати нарізаний смужками кольоровий папір.

ВЕСЕЛІ ПТАШЕНЯТА - БАРВИСТИЙ ВІНОЧОК ВЕСНИ - Підручник - Я ...


5. Приклей надрізаний кружечок для крил на згині, трохи змістивши до хвоста.
6. Оздоб пташку й приклей очі. Посади її в гніздо. Зроби їй подружку (за бажанням).

Змайструйте пташкам гніздо, використовуючи штучну траву та паперову тарілку. Організуйте в класі виставку пташок.

ВЕСЕЛІ ПТАШЕНЯТА - БАРВИСТИЙ ВІНОЧОК ВЕСНИ - Підручник - Я ...

З яких частин і деталей складається твоя пташка? 
 - Які геометричні фігури застосовували для виготовлення пташенят?
                                 Бажаю успіхів!!!
А зараз слід відпочити, приготуватися до наступного уроку
 і прослухати пісеньку про весну.


                         

2 урок. Математика
Тема. Додавання круглого числа до двоцифрового.
1. Розминка
- Назвіть найбільше одноцифрове число. 
- Назвіть найбільше двоцифрове число.
- Скільки десятків у числі 99? 
- Скільки одиниць у цьому числі?
- Розкажіть про число 40.

2. Каліграфічна хвилинка.
- Пригадаємо цифри від 0 до 9
Прозентація "Задачі на кратне і різницеве порівняння " 2 клас
3. Математичний диктант.
- Запишіть число, в якому 5 дес. і 6 одиниць
- Знайдіть суму чисел 30 і 2 . 
- Знайдіть різницю чисел 45 і 5. 
- І доданок -  5, ІІ доданок - 4 знайдіть суму;
- Зменцуване - 8 , від'ємник - 3, знайдіть різницю

4. Новий матеріал

- Ми сьогодні будемо навчатися прийомам додавання круглого числа до двоцифрового, розв’яжемо задачі, попрацюємо з геометричним матеріалом.
  Підготовча робота.
- Завдання таке: розкласти числа на розрядні доданки.
65 = … + …                                    78 = … + …

27 = … + …                                    82 = … + …

 5.Фізкультхвилинка.

Вже стомилися ми трішки,                         
Вийдем, дітки, на доріжку.
Наші ручки: раз, два, три.                           
Наші ніжки: раз, два, три.                           
Ось голівонька стомилась,                          
Вліво-вправо нахилилась:
Раз, два, три.
Будем пальчики стискати,                           
Будем знову працювати.

   Пояснення нового матеріалу .

          43 + 20 = (40 + 3) + 20 = 40 + 20 3 = 60 + 3 = 63



6. Розв'язання прикладів

    26 + 30   .  .  .  .  53 + 40
   38 + 20               44 + 50
   61 + 10               15 + 70
Пишемо 26 + 30
Міркуємо так: 26 - це 20+6;(кому потрібно, підкреслюємо десятки) додаємо десятки 20 + 30 = 50,
потім додаємо одиниці 50 + 6 = 56
    27 - 10   .  .  .  .   77 - 30
   34 - 20                93 - 70 
   51 - 40                82 - 50             
Пишемо 27 - 10 = .
Міркуємо так: 27 - це 20 і 7 , 
віднімаємо десятки 20 - 10 = 10, а 7 одиниць ми не чіпали, тому 10 і 7 = 17

6. Розв'язання задач

 Мамі — 29 років, а бабуся — на 20 років старша. Скільки років бабусі?

- Про кого задача?
- Скільки років мамі?
-Чи відомо скільки років бабусі?
- Що говориться в задачі про бабусю?
- Якщо бабуся на 20 років старша, до 29 слід  + чи -?
          Мамі - 29 р.
       Бабусі - ? р., на 20 р. старша
       .................. ( р.) 
       Відповідь: ..... років бабусі.


 Дідусеві — 57 років, а тато — на 23 роки молодший. Скільки років татові?
 ( за аналогією аналізуємо задачу)


Презентация на тему: "Називні речення Баранова Наталія Анатоліївна ...











Комментариев нет:

Отправить комментарий