суббота, 4 апреля 2020 г.

Дистанційне навчання 1 - А клас з 06.04.20

1урок. Я досліджую світ
Тема. Досліджуємо рослини навесні.
                  РАНКОВА ЗУСТРІЧ
 1. Привітання.
-Годі, діточки, вам спати! Час давно вже вам вставати.

Гляньте: сонечко сміється!
       Давайте  привітаємося з сонечком:   
          Здрастуй, сонце золоте.
          Здрастуй , небо голубе.
          Здрастуй, теплий вітерець.
2.   Робота з календарем.
Пора року- весна
Місяць – квітень
Число – 6
День тижня – понеділок
Тема тижня-  "Різноманітність рослин навесні"
Тема дня - Досліджуємо рослини навесні.
3.    Вправа «Впізнай первоцвіт»

• Перша квіточка весняна

 Тихо під сніжком куняла.

 Дмухнув вітерець тепленький,

  І з'явився цвіт біленький. (Підсніжник)
Самые красивые подснежники в мире: виды, ФОТО
                                                                                                          

• Навесні я зацвітаю

  Синім цвітом серед гаю.

  Відгадайте, що за квітка,

  Бо мене не стане влітку (Пролісок)
Пролески синие» — карточка пользователя irinaz7131 в Яндекс.Коллекциях



• Квітка я ніжна, низенька, дрібна.

  Коли розцвітаю, приходить весна.

  Мій цвіт фіолетовий, п'ять пелюсток.

  І довго я квітну між інших квіток. (Фіалка)

Фотография Лісова фіалка / Анатолий Рудченко / photographers.ua




• Дзвіночки в лісі ніжні-ніжні,                                                        
  Немов сніжинки білосніжні.
  В зеленім листі спочивають,
  П'янкий запах мають. (Конвалія)

Конвалія травнева або звичайна | Cам собі агроном

•  Цвіте синьо, лист зелений.                                                                                               Квітник прикрашає.
  Хоч мороз усе побив —
  Його не займає. (Барвінок)

 Барвинок: посадка и уход в открытом грунте, выращивание из семян
• Сонечко в траві зійшло,                             
  Усміхнулось, розцвіло.                                                                                            
  Згодом стало біле-біле
  І за вітром полетіло. (Кульбаба)
Coolбаба: рентабельність вирощування кульбаби перевищує 120% | AgroDay

4. Перегляд відеоролика.





2 урок  МАТЕМАТИКА
Тема, Порівняння чисел у межах 20.
     Підручник сторінка 174.

1. Каліграфічна хвилинка.
Запис цифри 1.
Презентация - Учимся писать цифры (анимированный плакат)
2. З чисел   10 , 16 , 12 , 8 , 17 , 18 , 11 , 19.
Випишіть у рядок спочатку числа більше за 10, але менші за 13.
У другий рядок числа більш за 15, але менші за 19.
Висновок: числа, розташовані у числовому ряду правіше від заданого - більші, лівіше від заданого _ менші.

3.  11 + 3 ... 13                       15 + 0 ... 0 + 14
      16 - 3 ... 13                       16 - 5 ... 11 + 1
     13 ... 19 - 3                         18 - 2 ... 18 - 1
     13 ... 12 + 2                        12 + 4 ... 14 + 2
Зразок .
- Пишемо 11 плюс 3, пропускаємо клітинку для знака, пишемо 13. Міркуємо: зліва маємо суму чисел 11 і 3, справа - число 13. Щоб порівняти вираз і число , потрібнео спочатку знайти значення виразу:  11 + 3 ( надписуємо над знаком 14). А 14 більш , ніж 13. Тому пишемо знак ">"

4. Фізкультхвилинка

 5.Розв'язання задачі  5.
У магазині було 16 гірських велосипедів, а спортивних - на 3 більше. Скільки спортивних велосипедів було в магазині ?
    Прочитайте задачу. Про що в ній ідеться?
- Скільки було гірських велосипедів?
- Що сказано про спортивні велосипеди? 
- Що значить вираз "на 3 більше"?
- Як дізнатися скільки було спортивних велосипедів?
      Оформлення умови в зошиті:
 Гірські - 16 в.
Спортивні - ?в. , на 3 >
( рішення)
Відповідь:  ___ спортивних велосипедів було в магазині.

Діти, багато з вас мають велосипед, Пригадайте , де можна їздити на велосипеді дітям до 14 років? Будьте обережні.



3, 4 урок. Українська мова

Тема. Буква ь. Письмо букви ь.  Зміна слова: "один-багато".
1.  Повторюємо поняття "звук і буква"
- Що таке звук? ( Це те, що ми чуємо)
- Що таке буква? ( Знак, який ми бачимо)
Відкрийте в "Помічниках" алфавіт і назвіть спочатку букву , а потім звук, який вона означає.
2. Вправа "Квестз-дослідження"
надрукувати слова- назви предметів за малюнками, зробити звуковий аналіз слів і висновок
Аномальное тепло: популяция каспийских тюленей под угрозойБлагородный олень — Википедия

В українській мові є буква , яка жодного звука не позначає, а необхідна  для позначення м'якості приголосних звуків.. Ця буква називається  "знак м'якшення"


Трафарет Буква Ь цветная для вырезания из бумаги
Я - не шість!
Я - м'який знак.
Це повинен знати всяк.
Я -  не літера нова.
Я пом'якшую слова.

3. Читання складів.
Презентація "Буква ь (знак м'якшення)"

 Зробіть звуки  м'якими .
од --одь            ен - ень
ел  -- ель           ас --ась
ів -- івь             ул -- уль

         Знак м'який (оце дива!)
          Легко змінює слова.

Гра " Один - багато"
  Прочитай слово і утвори пару:
            ПІВЕНЬ -
            КАРАСЬ -
            ОКУНЬ -
            КІНЬ  -

4. Фізкультхвилинка
5. Робота з підручником ст. 46 В. Сухомлинський "Мильна Бульбашка"
Прочитати.
- Куди поділася "чарівна пташка?"
- Чому не слід вихвалятися?

6. Зарядка для очей.

 7. Підготовчі вправи до написання літери.
 - Зіставимо друковану букву і рукописну.
Презентация на тему: "1 Анимированный плакат Письменные буквы ...
- Що у них спільного?
- А що відмінного?
 8. Написання букви.
- Літера ь - це пряма похила паличка із заокругленням унизу, що переходить у малий овал. Для поєднання з іншимибуквами - не закінчуючи овал, пишемо вузлик, від якого веедемо прогнуту лінію з'єднання.
  - Напишіть дві пари олівцем, а потім ручкою.
9. Написання буквосполучень рядок   ль , нь
                 ПАЛЬЧИКОВА ГІМНАСТИКА
10. Написання слів у рядку  сіль,  осінь, кисіль
   - прочитати слово
   - пояснити з'єднання : звернути увагу на поєднання букв іл (нижнє)  , ос (верхнє) , іл (нижнє)
11.  Запис речення .
Оля п'є кисіль .
- Прочитати речення.
- Скільки слів у реченні?
- Як пишемо перше слово в реченні? 
-- Чому ще слово Оля пишемо з великої букви?
- Що ставимо в кінці речення? Чому?
       Пригадуємо поєднання  Оля (Ол , ля - нижні); звернути увагу  на написання слова п'є .
 -Записуємо речення і перевіряємо.
                           
                                    урок доброти
       

Комментариев нет:

Отправить комментарий