1урок. Я досліджую світ
Тема. Досліджуємо рослини навесні.
РАНКОВА ЗУСТРІЧ
1. Привітання.
2 урок МАТЕМАТИКА
Тема, Порівняння чисел у межах 20.
Підручник сторінка 174.
1. Каліграфічна хвилинка.
Запис цифри 1.
2. З чисел 10 , 16 , 12 , 8 , 17 , 18 , 11 , 19.
Випишіть у рядок спочатку числа більше за 10, але менші за 13.
У другий рядок числа більш за 15, але менші за 19.
Висновок: числа, розташовані у числовому ряду правіше від заданого - більші, лівіше від заданого _ менші.
3. 11 + 3 ... 13 15 + 0 ... 0 + 14
16 - 3 ... 13 16 - 5 ... 11 + 1
13 ... 19 - 3 18 - 2 ... 18 - 1
13 ... 12 + 2 12 + 4 ... 14 + 2
Зразок .
- Пишемо 11 плюс 3, пропускаємо клітинку для знака, пишемо 13. Міркуємо: зліва маємо суму чисел 11 і 3, справа - число 13. Щоб порівняти вираз і число , потрібнео спочатку знайти значення виразу: 11 + 3 ( надписуємо над знаком 14). А 14 більш , ніж 13. Тому пишемо знак ">"
4. Фізкультхвилинка
5.Розв'язання задачі 5.
У магазині було 16 гірських велосипедів, а спортивних - на 3 більше. Скільки спортивних велосипедів було в магазині ?
Прочитайте задачу. Про що в ній ідеться?
- Скільки було гірських велосипедів?
- Що сказано про спортивні велосипеди?
- Що значить вираз "на 3 більше"?
- Як дізнатися скільки було спортивних велосипедів?
Оформлення умови в зошиті:
Гірські - 16 в.
Спортивні - ?в. , на 3 >
( рішення)
Відповідь: ___ спортивних велосипедів було в магазині.
Діти, багато з вас мають велосипед, Пригадайте , де можна їздити на велосипеді дітям до 14 років? Будьте обережні.
3, 4 урок. Українська мова
Тема. Буква ь. Письмо букви ь. Зміна слова: "один-багато".
1. Повторюємо поняття "звук і буква"
- Що таке звук? ( Це те, що ми чуємо)
- Що таке буква? ( Знак, який ми бачимо)
Відкрийте в "Помічниках" алфавіт і назвіть спочатку букву , а потім звук, який вона означає.
2. Вправа "Квестз-дослідження"
надрукувати слова- назви предметів за малюнками, зробити звуковий аналіз слів і висновок
В українській мові є буква , яка жодного звука не позначає, а необхідна для позначення м'якості приголосних звуків.. Ця буква називається "знак м'якшення"
Я - не шість!
Я - м'який знак.
Це повинен знати всяк.
Я - не літера нова.
Я пом'якшую слова.
3. Читання складів.
Зробіть звуки м'якими .
од --одь ен - ень
ел -- ель ас --ась
ів -- івь ул -- уль
Знак м'який (оце дива!)
Легко змінює слова.
Гра " Один - багато"
Прочитай слово і утвори пару:
ПІВЕНЬ -
КАРАСЬ -
ОКУНЬ -
КІНЬ -
4. Фізкультхвилинка
5. Робота з підручником ст. 46 В. Сухомлинський "Мильна Бульбашка"
Прочитати.
- Куди поділася "чарівна пташка?"
- Чому не слід вихвалятися?
6. Зарядка для очей.
7. Підготовчі вправи до написання літери.
- Зіставимо друковану букву і рукописну.
- Що у них спільного?
- А що відмінного?
8. Написання букви.
- Літера ь - це пряма похила паличка із заокругленням унизу, що переходить у малий овал. Для поєднання з іншимибуквами - не закінчуючи овал, пишемо вузлик, від якого веедемо прогнуту лінію з'єднання.
- Напишіть дві пари олівцем, а потім ручкою.
9. Написання буквосполучень рядок ль , нь
ПАЛЬЧИКОВА ГІМНАСТИКА
10. Написання слів у рядку сіль, осінь, кисіль
- прочитати слово
- пояснити з'єднання : звернути увагу на поєднання букв іл (нижнє) , ос (верхнє) , іл (нижнє)
11. Запис речення .
Оля п'є кисіль .
- Прочитати речення.
- Скільки слів у реченні?
- Як пишемо перше слово в реченні?
-- Чому ще слово Оля пишемо з великої букви?
- Що ставимо в кінці речення? Чому?
Пригадуємо поєднання Оля (Ол , ля - нижні); звернути увагу на написання слова п'є .
-Записуємо речення і перевіряємо.
Тема. Досліджуємо рослини навесні.
РАНКОВА ЗУСТРІЧ
1. Привітання.
-Годі, діточки, вам спати! Час давно вже вам вставати.
Гляньте:
сонечко сміється!
Давайте
привітаємося з сонечком:
Здрастуй,
сонце золоте.
Здрастуй ,
небо голубе.
Здрастуй,
теплий вітерець.
2. Робота з календарем.
Пора року- весна
Місяць – квітень
Число – 6
День тижня – понеділок
Тема тижня- "Різноманітність рослин навесні"
Тема дня - Досліджуємо рослини навесні.
3. Вправа «Впізнай первоцвіт»
• Перша квіточка весняна
Тихо під сніжком
куняла.
Дмухнув вітерець
тепленький,
І з'явився цвіт
біленький. (Підсніжник)
• Навесні я зацвітаю
Синім цвітом
серед гаю.
Відгадайте, що за
квітка,
Бо мене не стане
влітку (Пролісок)
• Квітка я ніжна, низенька, дрібна.
Коли розцвітаю,
приходить весна.
Мій цвіт
фіолетовий, п'ять пелюсток.
І довго я квітну
між інших квіток. (Фіалка)
• Дзвіночки в лісі ніжні-ніжні,
Немов сніжинки
білосніжні.
В зеленім листі
спочивають,
П'янкий запах
мають. (Конвалія)
• Цвіте синьо, лист зелений. Квітник прикрашає.
Хоч мороз усе
побив —
Його не займає.
(Барвінок)
• Сонечко в траві зійшло,
• Сонечко в траві зійшло,
Усміхнулось,
розцвіло.
Згодом стало
біле-біле
2 урок МАТЕМАТИКА
Тема, Порівняння чисел у межах 20.
Підручник сторінка 174.
1. Каліграфічна хвилинка.
Запис цифри 1.
2. З чисел 10 , 16 , 12 , 8 , 17 , 18 , 11 , 19.
Випишіть у рядок спочатку числа більше за 10, але менші за 13.
У другий рядок числа більш за 15, але менші за 19.
Висновок: числа, розташовані у числовому ряду правіше від заданого - більші, лівіше від заданого _ менші.
3. 11 + 3 ... 13 15 + 0 ... 0 + 14
16 - 3 ... 13 16 - 5 ... 11 + 1
13 ... 19 - 3 18 - 2 ... 18 - 1
13 ... 12 + 2 12 + 4 ... 14 + 2
Зразок .
- Пишемо 11 плюс 3, пропускаємо клітинку для знака, пишемо 13. Міркуємо: зліва маємо суму чисел 11 і 3, справа - число 13. Щоб порівняти вираз і число , потрібнео спочатку знайти значення виразу: 11 + 3 ( надписуємо над знаком 14). А 14 більш , ніж 13. Тому пишемо знак ">"
4. Фізкультхвилинка
5.Розв'язання задачі 5.
У магазині було 16 гірських велосипедів, а спортивних - на 3 більше. Скільки спортивних велосипедів було в магазині ?
Прочитайте задачу. Про що в ній ідеться?
- Скільки було гірських велосипедів?
- Що сказано про спортивні велосипеди?
- Що значить вираз "на 3 більше"?
- Як дізнатися скільки було спортивних велосипедів?
Оформлення умови в зошиті:
Гірські - 16 в.
Спортивні - ?в. , на 3 >
( рішення)
Відповідь: ___ спортивних велосипедів було в магазині.
Діти, багато з вас мають велосипед, Пригадайте , де можна їздити на велосипеді дітям до 14 років? Будьте обережні.
3, 4 урок. Українська мова
Тема. Буква ь. Письмо букви ь. Зміна слова: "один-багато".
1. Повторюємо поняття "звук і буква"
- Що таке звук? ( Це те, що ми чуємо)
- Що таке буква? ( Знак, який ми бачимо)
Відкрийте в "Помічниках" алфавіт і назвіть спочатку букву , а потім звук, який вона означає.
2. Вправа "Квестз-дослідження"
надрукувати слова- назви предметів за малюнками, зробити звуковий аналіз слів і висновок
В українській мові є буква , яка жодного звука не позначає, а необхідна для позначення м'якості приголосних звуків.. Ця буква називається "знак м'якшення"
Я - не шість!
Я - м'який знак.
Це повинен знати всяк.
Я - не літера нова.
Я пом'якшую слова.
3. Читання складів.
Зробіть звуки м'якими .
од --одь ен - ень
ел -- ель ас --ась
ів -- івь ул -- уль
Знак м'який (оце дива!)
Легко змінює слова.
Гра " Один - багато"
Прочитай слово і утвори пару:
ПІВЕНЬ -
КАРАСЬ -
ОКУНЬ -
КІНЬ -
4. Фізкультхвилинка
5. Робота з підручником ст. 46 В. Сухомлинський "Мильна Бульбашка"
Прочитати.
- Куди поділася "чарівна пташка?"
- Чому не слід вихвалятися?
6. Зарядка для очей.
7. Підготовчі вправи до написання літери.
- Зіставимо друковану букву і рукописну.
- Що у них спільного?
- А що відмінного?
8. Написання букви.
- Літера ь - це пряма похила паличка із заокругленням унизу, що переходить у малий овал. Для поєднання з іншимибуквами - не закінчуючи овал, пишемо вузлик, від якого веедемо прогнуту лінію з'єднання.
- Напишіть дві пари олівцем, а потім ручкою.
9. Написання буквосполучень рядок ль , нь
ПАЛЬЧИКОВА ГІМНАСТИКА
10. Написання слів у рядку сіль, осінь, кисіль
- прочитати слово
- пояснити з'єднання : звернути увагу на поєднання букв іл (нижнє) , ос (верхнє) , іл (нижнє)
11. Запис речення .
Оля п'є кисіль .
- Прочитати речення.
- Скільки слів у реченні?
- Як пишемо перше слово в реченні?
-- Чому ще слово Оля пишемо з великої букви?
- Що ставимо в кінці речення? Чому?
Пригадуємо поєднання Оля (Ол , ля - нижні); звернути увагу на написання слова п'є .
-Записуємо речення і перевіряємо.
Комментариев нет:
Отправить комментарий