вторник, 21 апреля 2020 г.

22 квітня 2020 рік
1 урок. ЯДС
Тема дня. Досліджуємо "Після зимової сплячки"

1 Привітання.
Встав раненько - посміхнись,
бо чудово в світі жити!
В синє небо подивись
починай добро творити!
        Посміхніться всім, хто біля вас.

2. Щоденні новини.
 -  Назвати дату... 
 - день тижня...


- Який день тижня був учора?
- стан погоди...
-  визначити настрій...
Діти, розгляньте картинку.

Весна Лес Березы - Бесплатное фото на Pixabay

- Яка пора року зображена на картині?
-А кого не вистачає на ній? ( тварин)

3. Новий матеріал.
З приходом весни відбуваються зміни в житті тварин.  Як саме ми і дізнаємося сьогодні на уроці. Пропоную вам переглянути відео. Сідайте всі зручно й слухайте уважно.



 А тепер я пропоную вам гру.

4. Гра "Впізнай тваринку . Хто де живе?"

Конспект з уроку "Я досліджую світ" для 1 класу "Весна. Тварини ...
5. Підсумок.  
- Сьогодні я дізнався ...
- Мені сподобалося ....

2 урок. Математика
Тема. Додавання та віднімання одноцифрового  числа до двоцифрового.
1. Каліграфічна хвилинка.
Знакомство с числом 10. 1-й класс
- Що ти знаєш про число 10?  ( двоцифрове, парне )
- Скільки в ньому десятків?
- Назвати сусідів. 
- Яке число передує?
 - Яке наступне?
- Назвіть склад числа 10.

2. Усний рахунок.
 Урок математики, 1 клас


3. Новий матеріал.
Під час перегляду відео зверніть увагу на пояснення матеріалу, пояснення задачі (усно). Ми працюємо за іншими підручниками , тому завдання будемо виконувати інші.




Математика. 1 клас. Додавання і віднімання чисел в межах 100 без пере…

4. Розв'язати приклади.
52 + 3   . . . .  34 - 2 
36 + 2            47 - 5
54 + 5            95 - 2
81 + 8            76 - 3
Міркуємо так: 52 це 50 + 2, додаємо спочатку одиниці 2+3=5, та + 50, буде 55.

5. Знайди помилки й запиши рівності правильно.

 25 - 5 = 2                13 + 0 = 13
 10 + 1 = 9               20 + 7 = 90
 50 - 0 = 5                63 - 3 = 60
 30 + 6 = 9               4 + 1 = 41

6. Робота над задачею.

 За той час, поки серце кита зробило 9 ударів, серце черепахи зробило лише 6 ударів, а серце людини - аж 69 ударів. На скільки більше ударів зробило людське серце, ніж серце кита? Ніж серце черепахи?

- Про кого говориться в задачі?
- Що говориться про серце кита?
- Що говориться про серце черепахи?
- Що говориться про серце людини?
- Прочитайте питання задачі?
Якщо в задачі запитується  НА СКІЛЬКИ - це задача на порівняння. А щоб порівняти, слід від більшого відняти менше. Але  в задачі два питання, тому буде дві дії. Спочатку порівняємо удари кита та людини, а потім людини та черепахи.
 Складаємо умову.
Кит - 9 уд.      
                             ) на ? уд.
Людина - 69 уд.
                             ) на ? уд.
Черепаха - 6 уд.
1) ..................... (уд.)
2) ..................... (уд.)
Відповідь: на .... ударів більше зробило людське серце, ніж серце кита, на ... ніж серце черепахи.

Презентація "Навчаємось граючись".Навчання грамоти. 1 клас.


3 - 4 урок. Українська мова
Тема. Закріплення звукового значення буквосполучення "дз". Письмо буквосполучення дз.

нуш 1 клас буквосполучення дз відео: 10 тыс изображений найдено в ...

1.     Ознайомлення з новими звуками.
а)     виділення звука [дз] у слові «ґедзь»;
б)     артикуляція звуків [дз], [дз’] (їх треба вимовляти злито);
в)     характеристика звука:
[дз]─ приголосний твердий звук;
[дз’] ─ приголосний м’який звук. 

д)    звуковий  аналіз слова ґедзь  - . = 5б. 3 зв.
сполучення дз позначає 1 звук
Зробити звуковий аналіз слова
Whirligig — Stock Photo © AltoClassic #77939128   ДЗИґа    

Презентація до уроків навчання грамоти" Буквосполучення дж, дз ...

2Робота над скоромовкою
- прочитати очима (мовчки);
- прочитати вголос спокійно;
- прочитати з прискоренням;
- спробувати прочитати швидко.

БУКВОСПОЛУЧЕННЯ [ ДЗ ]

 бараболька - картопелька
 бруківка - тротуарна плитка.
 
3. Читання слів
  ДЗИґа      дзвін        дзьоб         дзьобати
 ґудзик   дзвінок    дзьобик     дзюрчати
4Читання тексту. Дібрати заголовок
                            _____________
       Які різні дзьоби у птахів! 
   У пе-лі-ка-на дзьоб великий, як сачок. Пелікан у дзьоб рибу скла-да-є.
    У го-роб-ця дзьо-бик  ма-лень-кий і міцний, як жорна у млині, щоб зернятка пе-ре-ме-лю-ва-ти.
    У шишкаря дзьоб загнутий, як обценьки, щоб насіння з шишки діставати.
    У лелеки дзьоб довгий, наче щипці, щоб жабку у траві схопити.
     Отже, птахи дістають їжу дзьобом. А ще дзьоб потрібен, щоб гніздо будувати, пір'я чистати і ...
обценьки - знаряддя у вигляді щипців.
5Письмо буквосполучення дз
Спочатку пригадаємо як пишеться буква  "де"
Тепер як буква "з"

Навчання грамоти (1 клас). Письмо дз - YouTube




Письмо буквосполучення дз
— Як поєднуються малі букви д і з? (Безвідривно)
— Під час письма буквосполучення Дз з великої букви поєднання виходить з основи великої букви Д.
      Писати у зошиті
1 рядок    дз
2 рядок    Дз
3 рядок   дзиґа    кукурудза      
4 рядок   дзьоб    дзвін
5 рядок 
У шишкаря дзьоб як обценьки.
 - Прочитати речення.
- Скільки слів у реченні?
- Назвіть перше слово? Як пишеться перше слово в реченні?
- Прочитайте третє слово? Яка буква в слові не позначає звука?
- Зверніть увагу на останнє слово. Як воно пишеться?
- Який знак стоїть в кінці речення?
Запишіть речення. Перевірте написане.

Презентація "Буквосполучення йо"












Комментариев нет:

Отправить комментарий