22 квітня 2020 рік
1 урок. ЯДС
Тема дня. Досліджуємо "Після зимової сплячки"
1 Привітання.
Встав раненько - посміхнись,
бо чудово в світі жити!
В синє небо подивись
починай добро творити!
Посміхніться всім, хто біля вас.
2. Щоденні новини.
- Назвати дату...
- день тижня...
- визначити настрій...
Діти, розгляньте картинку.
- Яка пора року зображена на картині?
-А кого не вистачає на ній? ( тварин)
3. Новий матеріал.
З приходом весни відбуваються зміни в житті тварин. Як саме ми і дізнаємося сьогодні на уроці. Пропоную вам переглянути відео. Сідайте всі зручно й слухайте уважно.
А тепер я пропоную вам гру.
4. Гра "Впізнай тваринку . Хто де живе?"
5. Підсумок.
- Сьогодні я дізнався ...
- Мені сподобалося ....
2 урок. Математика
Тема. Додавання та віднімання одноцифрового числа до двоцифрового.
1. Каліграфічна хвилинка.
4. Розв'язати приклади.
52 + 3 . . . . 34 - 2
36 + 2 47 - 5
54 + 5 95 - 2
81 + 8 76 - 3
Міркуємо так: 52 це 50 + 2, додаємо спочатку одиниці 2+3=5, та + 50, буде 55.
5. Знайди помилки й запиши рівності правильно.
25 - 5 = 2 13 + 0 = 13
10 + 1 = 9 20 + 7 = 90
50 - 0 = 5 63 - 3 = 60
30 + 6 = 9 4 + 1 = 41
6. Робота над задачею.
За той час, поки серце кита зробило 9 ударів, серце черепахи зробило лише 6 ударів, а серце людини - аж 69 ударів. На скільки більше ударів зробило людське серце, ніж серце кита? Ніж серце черепахи?
- Про кого говориться в задачі?
- Що говориться про серце кита?
- Що говориться про серце черепахи?
- Що говориться про серце людини?
- Прочитайте питання задачі?
Якщо в задачі запитується НА СКІЛЬКИ - це задача на порівняння. А щоб порівняти, слід від більшого відняти менше. Але в задачі два питання, тому буде дві дії. Спочатку порівняємо удари кита та людини, а потім людини та черепахи.
Складаємо умову.
Кит - 9 уд.
) на ? уд.
Людина - 69 уд.
) на ? уд.
Черепаха - 6 уд.
1) ..................... (уд.)
2) ..................... (уд.)
Відповідь: на .... ударів більше зробило людське серце, ніж серце кита, на ... ніж серце черепахи.
3 - 4 урок. Українська мова
Тема. Закріплення звукового значення буквосполучення "дз". Письмо буквосполучення дз.
2. Робота над скоромовкою
- прочитати очима (мовчки);
- прочитати вголос спокійно;
- прочитати з прискоренням;
- спробувати прочитати швидко.
бараболька - картопелька
бруківка - тротуарна плитка.
3. Читання слів
ДЗИґа дзвін дзьоб дзьобати
ґудзик дзвінок дзьобик дзюрчати
4. Читання тексту. Дібрати заголовок
_____________
Які різні дзьоби у птахів!
У пе-лі-ка-на дзьоб великий, як сачок. Пелікан у дзьоб рибу скла-да-є.
У го-роб-ця дзьо-бик ма-лень-кий і міцний, як жорна у млині, щоб зернятка пе-ре-ме-лю-ва-ти.
У шишкаря дзьоб загнутий, як обценьки, щоб насіння з шишки діставати.
У лелеки дзьоб довгий, наче щипці, щоб жабку у траві схопити.
Отже, птахи дістають їжу дзьобом. А ще дзьоб потрібен, щоб гніздо будувати, пір'я чистати і ...
1 урок. ЯДС
Тема дня. Досліджуємо "Після зимової сплячки"
Встав раненько - посміхнись,
бо чудово в світі жити!
В синє небо подивись
починай добро творити!
Посміхніться всім, хто біля вас.
2. Щоденні новини.
- Назвати дату...
- день тижня...
- Який день тижня був учора?
- стан погоди...- визначити настрій...
Діти, розгляньте картинку.
-А кого не вистачає на ній? ( тварин)
3. Новий матеріал.
З приходом весни відбуваються зміни в житті тварин. Як саме ми і дізнаємося сьогодні на уроці. Пропоную вам переглянути відео. Сідайте всі зручно й слухайте уважно.
А тепер я пропоную вам гру.
4. Гра "Впізнай тваринку . Хто де живе?"
5. Підсумок.
- Сьогодні я дізнався ...
- Мені сподобалося ....
2 урок. Математика
Тема. Додавання та віднімання одноцифрового числа до двоцифрового.
1. Каліграфічна хвилинка.
- Що ти знаєш про число 10? ( двоцифрове, парне )
- Скільки в ньому десятків?
- Скільки в ньому десятків?
- Назвати сусідів.
- Яке число передує?
- Яке наступне?
- Назвіть склад числа 10.
2. Усний рахунок.
3. Новий матеріал.
Під час перегляду відео зверніть увагу на пояснення матеріалу, пояснення задачі (усно). Ми працюємо за іншими підручниками , тому завдання будемо виконувати інші.
Під час перегляду відео зверніть увагу на пояснення матеріалу, пояснення задачі (усно). Ми працюємо за іншими підручниками , тому завдання будемо виконувати інші.
4. Розв'язати приклади.
52 + 3 . . . . 34 - 2
36 + 2 47 - 5
54 + 5 95 - 2
81 + 8 76 - 3
Міркуємо так: 52 це 50 + 2, додаємо спочатку одиниці 2+3=5, та + 50, буде 55.
5. Знайди помилки й запиши рівності правильно.
25 - 5 = 2 13 + 0 = 13
10 + 1 = 9 20 + 7 = 90
50 - 0 = 5 63 - 3 = 60
30 + 6 = 9 4 + 1 = 41
6. Робота над задачею.
За той час, поки серце кита зробило 9 ударів, серце черепахи зробило лише 6 ударів, а серце людини - аж 69 ударів. На скільки більше ударів зробило людське серце, ніж серце кита? Ніж серце черепахи?
- Про кого говориться в задачі?
- Що говориться про серце кита?
- Що говориться про серце черепахи?
- Що говориться про серце людини?
- Прочитайте питання задачі?
Якщо в задачі запитується НА СКІЛЬКИ - це задача на порівняння. А щоб порівняти, слід від більшого відняти менше. Але в задачі два питання, тому буде дві дії. Спочатку порівняємо удари кита та людини, а потім людини та черепахи.
Складаємо умову.
Кит - 9 уд.
) на ? уд.
Людина - 69 уд.
) на ? уд.
Черепаха - 6 уд.
1) ..................... (уд.)
2) ..................... (уд.)
Відповідь: на .... ударів більше зробило людське серце, ніж серце кита, на ... ніж серце черепахи.
3 - 4 урок. Українська мова
Тема. Закріплення звукового значення буквосполучення "дз". Письмо буквосполучення дз.
1. Ознайомлення
з новими звуками.
а)
виділення
звука [дз] у слові «ґедзь»;
б)
артикуляція
звуків [дз], [дз’] (їх треба вимовляти злито);
в)
характеристика
звука:
[дз]─
приголосний твердий звук;
[дз’] ─
приголосний м’який звук.
д) звуковий аналіз слова ґедзь - . = 5б. 3 зв.
сполучення дз позначає 1 звук
Зробити звуковий аналіз слова
ДЗИґа
2. Робота над скоромовкою
- прочитати очима (мовчки);
- прочитати вголос спокійно;
- прочитати з прискоренням;
- спробувати прочитати швидко.
бараболька - картопелька
бруківка - тротуарна плитка.
3. Читання слів
ДЗИґа дзвін дзьоб дзьобати
ґудзик дзвінок дзьобик дзюрчати
4. Читання тексту. Дібрати заголовок
_____________
Які різні дзьоби у птахів!
У пе-лі-ка-на дзьоб великий, як сачок. Пелікан у дзьоб рибу скла-да-є.
У го-роб-ця дзьо-бик ма-лень-кий і міцний, як жорна у млині, щоб зернятка пе-ре-ме-лю-ва-ти.
У шишкаря дзьоб загнутий, як обценьки, щоб насіння з шишки діставати.
У лелеки дзьоб довгий, наче щипці, щоб жабку у траві схопити.
Отже, птахи дістають їжу дзьобом. А ще дзьоб потрібен, щоб гніздо будувати, пір'я чистати і ...
обценьки - знаряддя у вигляді щипців.
5. Письмо буквосполучення дз
Спочатку пригадаємо як пишеться буква "де"
Тепер як буква "з"
Письмо буквосполучення дз
— Як поєднуються малі букви д і з? (Безвідривно)
— Під час письма буквосполучення Дз з великої букви поєднання виходить з основи великої букви Д.
Писати у зошиті
1 рядок дз
2 рядок Дз
3 рядок дзиґа кукурудза
4 рядок дзьоб дзвін
5 рядок
У шишкаря дзьоб як обценьки.
- Прочитати речення.
- Скільки слів у реченні?
- Назвіть перше слово? Як пишеться перше слово в реченні?
- Прочитайте третє слово? Яка буква в слові не позначає звука?
- Зверніть увагу на останнє слово. Як воно пишеться?
- Який знак стоїть в кінці речення?
Запишіть речення. Перевірте написане.
Комментариев нет:
Отправить комментарий