15 квітня
1 урок. Я досліджую світ.
Тема. Навіщо фарбують яйця на Великдень.
1. Привітання.
1 урок. Я досліджую світ.
Тема. Навіщо фарбують яйця на Великдень.
1. Привітання.
Ви сьогодні пробудились,
Мамі зранку усміхнулись?
Клас наш радо вас вітає!
Настрій кожен гарний має?
2. Щоденні новини.
3. Обмін інформацією. «Про
що розповідає писанка?»
Бесіда.
- Неодмінним атрибутом Великодніх свят – писанки.
- А чи знаєте ви, чому саме розфарбовують яйця?
Яйця, як і сонце, - символ усього живого, бо
з яйця
народжується нове життя. «
У наших предків яйце символізувало весняне
відродження природи,
зародження життя, продовження роду.
Розмальоване яйце
вважалось оберегом.
Найдавнішими вважались крашанки – це писанки
одного
кольору.
Найчастіше господині використовують природні барвники.
¨Для червоного кольору використовують сік буряка.
¨Для зеленого – сік шпинату.
¨Для фіолетового – відвар синьої капусти,
ягоди чорниці.
¨Для
жовтого – спецію куркуми.
¨Для
брунатно-коричневого – лушпиння цибулі.
Перегляд відео
Найбільше в світі пасхальне яйце знаходиться в Канаді . Його довжина становить 8 м, а ширина – 5 м, ваг - близько 2270 кг, зроблена з уламків літаків.
У Коломиї існує унікальний і єдиний у світі музей писанкового розпису. Навіть його будівлю прикрашає велетенська писанка.
Висновок: Освячене яйце їдять першим, повернувшись
на Великдень із церкви, писанками обмінюються, дарують їх рідним, сусідам,
грають в цікаві ігри.
4. Ігри з писанками.
А які ж Великодні свята без розваг і забав дітей? Пропоную вам цікаві ігри, в які грали батьки, бабусі, дідусі.
Гра «Навбитки»
Один тримає в руці крашанку, носком догори, а другий б’є носком свого яйця.
Потім б’є другий із протилежного кінця. Чия крашанка розіб’ється з обох кінців, той
програв.
Гра «В котка»
Діти котять яйця одне за одним, намагаючись котити так, щоб їхнє яйце відкотилося найдалі. Правила: чиє
яйце найдалі, той виграє.
Гра «Хованки»
Кладуть кілька
шапок, під одну з них крашанку; хто відгадає, під котрою з шапок є крашанка, той
виграє, а не відгадає – програв.
Гра «Дзиґа»
Учасники гри по команді розкручують крашанки.
Чия крашанка довше крутиться, той виграє.
Гарного настрою
2 урок. Математика
Тема. Сотня.
Наша задача навчитись лічити до 100 в прямому і зворотньому напрямку; навчити дітей записувати двоцифрові числа у вигляді суми розрядних доданків.
1. Каліграфічна хвилинка
Повторюємо як правильно писати цифру 7
Починаємо писати з зірочки. Риска рівна.
- Що ти знаєш про число 7? ( одноцифрове, непарне )
- Назвати сусідів.
- Яке число передує?
- Яке наступне?
- Назвіть склад числа 7.
сторінка 183 підручник
2. Розглянь таблицю чисел першої сотні. Яких чисел не вистачає?
1 2 3 4 5 □ 7 8 9 10 перший десяток
11 12 13 14 15 16 17 □ 19 20 другий десяток
21 22 23 □ 25 26 27 28 29 ЗО третій десяток
31 □ 33 34 35 36 37 38 39 40 ?
41 42 43 44 45 46 □ 48 49 50 п’ятий десяток
51 52 53 54 55 56 57 58 □ 60 ?
□ 62 63 64 65 66 67 68 69 70 ?
71 72 73 74 75 76 77 78 79 □ ?
□ 82 83 84 85 86 87 88 89 □ ?
91 92 93 94 □ 96 97 98 99 100 десятий десяток
Дати відповіді на питання
1) Скільки всього чисел у сотні?
2) Скільки всього десятків у числі 100?
3) Назви найменше і найбільше число першої сотні.
4) Назвй числа, які стоять між 35 і 42; між 78 та 83.
5) Яке число є трицифровим?
6) Які числа мають 3 десятки?
3. Запиши числа в порядку зростання.
14, 7, 41, 6, 70, 100, 99, 50, 2, 38.
Міркуємо так: спочатку виписую одноцифрові числа в порядку зростання, бо вони під час лічби ідуть раніше. Потім - двоцифрові в такому порядку, як вони слідують під час лічби, а в кінці трицифрове число.
1. Підкресли двома рисками найбільше число;
2. Обведи круглі числа; підкресли однією рискою парні.
3. Випиши одноцифрові числа; збільш кожне на 10.
4. Порівняння чисел
31 ... 32 . . . . 12 ... 21 . . . . 21 ... 19
28 ... 27 45 ... 54 76 ... 84
5. Задача.
Під час ранкової зарядки тато віджався від підлоги
30 разів, а син - 10 разів. На скільки більше віджимань
зробив тато, ніж син?
- Про кого задача? ( про тата та сина)
- Відомо скільки разів віджався тато?
- Скільки разів віджався син ?
- Яке питання задачі ?
Тато - 30 р.
) на ? р.
Син - 10 р.
Якщо питання в задачі починається зі слів на скільки ,
це задача на порівняння, а щоб порівняти, треба від більшого числа відняти менше.
. . . . . . . . . . (р.)
Відповідь: на ... віджимань тато зробив більше , ніж син.
.
6. Задача
Мій старший брат підтягнувся на турніку 11 разів, а тато - на 5 разів більше. Скільки разів підтягнувся тато?
- Про кого задача ? (про брата й тата)
- Відомо, скільки разів підтягнувся брат? (так 11р.)
- Відомо, скільки разів підтягнувся тато ? (ні)
- А що говориться про тата? (на 5 р. більше, ніж брат)
- Якщо говориться на 5 більше, яку дію слід виконати?(+)
- Так як знайти, скільки разів підтягнувся тато?
Брат - 11 р.
Тато - ? р. , на 5 більше ( +) (коментар: стрілочкою, олівцем показуємо до брата)
..................( р.)
Відповідь: .... разів підтягнувся тато.
(коментар: слово Відповідь, пишемо з великої букви, це початок речення.)
3. 4 урок. Українська мова
Тема. Букви Д і д. Письмо малої букви д.
1. Розгадування загадки.
Що повітря очищає,
Вдень від спеки заєхищає
Ще й від вітру в час негоди,
Є частинкою природи.
- Який перший звук у слові дерево?
- На письмі звук ( д) позначається буквою "Де"
- знайдіть букву в алфавіті, назвіть слова, які починаються на "д"
- Який це звук - голосний чи приголосний?
2. Зробити звуковий аналіз слова дерево . (письмово)
3. Скласти та надрукувати речення зі словом дерево.
4.Читання слів з букваря.
димок двір динозавр
дубок двері динозаври
дерево дрова динозаврик
5. Робота з текстом.
ЯКОГО КОЛЬОРУ БУЛИ ДИНОЗАВРИ?
У книжках, фільмах та комп'ютерних іграх динозаври бувають різних кольорів.
А якого кольору вони були насправді?
Учені не знають відповіді на це запитання.
Вони вважають. що динозаври були такого кольору, якими є кольори місцевості , де вони жили.
ЯКОГО РОЗМІРУ БУЛИ ДИНОЗАВРИ?
Динозаври були різного розміру. Деякі - як великий собака. Інші - як будинок на дев'ять поверхів. Динозаври живилися рослинами або полювали на інших тварин.
6. Письмо малої букви д.
Порівняти друковану та прописну букву.
Чи схожі вони? Отже, нам потрібно добре їх запам'ятати. Мала писана
буква д Складається з овалу та петлі. Подивіться на
зразок. Пишемо овал і, як у букви а , ведемо в гору, до верхньої рядкової лінії. Не відриваючи руки, пишемо пряму похилу подовжену паличку з петлею внизу, як у букви у.
7.Продовження роботи в зошиті .
а) написання складів , буквосполучень, слів.
ді ді ді ди ди ди ду ду ду
де де де дя дя дя од од од
ді ді ді ди ди ди ду ду ду
де де де дя дя дя од од од
Учні читають склад і пізнають з якого він слова .
б) написання слів.
Перед написанням прочитати слово, звернути увагу на поєднання букв у слові.
Записувати, диктуючи по скаладах.
дім дуб
дерево удав
Коментар: поєднання ім (букви взялися за ручки), во ( буква в відкрита(вузлик)).
З одним зі слів скласти речення і записати.
Комментариев нет:
Отправить комментарий