8 квітня
1 урок . Я досліджую світ.
Тема. Досліджуємо ранньоквітучі рослини.
1. Ранкова зустріч.
Записати назви квітів за порядком картинок.
1 урок . Я досліджую світ.
Тема. Досліджуємо ранньоквітучі рослини.
1. Ранкова зустріч.
Привітання.
«Добрий день!» Діти
Вліво, вправо повертаються
Туди- сюди посміхаються
Добрий день,
Дружно всі не відставайте
Добрий
день.
1 Робота з календарем.
Сьогодні:
Місяць:
День тижня:
Погода:
2. Гра "Пригадай первоцвіт"
Кульбаба, конвалія, проліска, барвінок, підсніжник, фіалка.
Записати назви квітів за порядком картинок.
3. Д/З до понеділка проект "Первоцвіт"
Шукаю інформацію
Шукаю стислу інформацію (у книжках, журналах, енциклопедії чи Інтернеті) про рослини-першоцвіти.
2. Добираю фото (картини, малюнок) рослини.
3. Обираю одну з рослин, шукаю про неї більш детальну інформацію.
Готую презентацію про одну з рослин
1. Описую рослину (як вона виглядає, умови життя тощо).
2. Пояснюю, чому обрану рослину вважають першоцвітом. Яке значення вона має в природі?
3. Дізнаюся, чи занесена рослина до Червоної книги України.
Презентую проект
Ілюструю свою презентацію фото, картинами, поезією чи літературними описами, загадками, приказками, прислів’ями.
Оцінюю свою участь у проекті
Форма звіту люба.
2 урок. Математика
Тема. Обчислення виразів і задач з невідомим доданком .
1. Каліграфічна хвилинка.
Число і цифра 3 запис строчки.
2. Повторюємо правила.
- Як називаються числа при додаванні?
(1 доданок + 2 доданок = сума )
- Як знайти невідомий доданок ?
- Що означає "збільшити на ... " ( додати )
- Що означає "зменшити на ... " ( відняти )
- Від перестановки доданків сума .......... ?
3. Математичний диктант
- запишіть число , в якому 1 дес. 6 одиниць, 1 дес. 4 одиниці,
- запишіть число попереднє до 13, 12
- запишіть число наступне до 14, 18
- запишіть число , яке стоїть між числами 17 і 19
- збільшити 6 на 4
- зменшити 12 на 2
Відступаємо 2 клітинки вниз від цифри і записуємо тільки відповідь через кому.
4. Задача
14 кошенят заснуло. Трьом із них приснився тато, а іншим - мама. Скільком кошенятам приснилася мама?
- Прочитати задачу.
- Про кого в ній йдеться мова? (про кошенят)
- Скільки кошенят заснуло? (14 кошенят всього)
- Хто снився кошенятам?
- Відомо скільком кошенятам снився тато? ( 3)
- Відомо скільком кошенятам снилася мама ? (ні)
- Як дізнатися ?
( Від усіх кошенят відняти тих, яким снився тато, тобто від суми 14 відняти відомий доданок 3).
Тато - 3 к.
} 14 к.
Мама - ? к.
} 14 к.
Мама - ? к.
____________ ( к.)
Відповідь: ___ кошенятам снилася мама.
Відповідь: ___ кошенятам снилася мама.
5 . Знайти невідомий доданок.
10 + ... = 14 . . . . 7 + ... = 19
... + 2 = 12 20 + ... = 30
... + 3 = 15 ... + 50 = 100
Міркуємо так: перший доданок 10, другий доданок невідомий, сума 14. Щоб знайти невідомий доданок , треба від суми відняти відомий доданок 14 - 10 = 4. Замість крапок пишу 4.
3-4 урок . Українська мова.
Тема. Буква В. Письмо малої букви в.
1. Повторення букв і звуків відкриваємо алфавіт і називаємо .
- Який приголосний звук завжди позначає 2 звука ? (Щ)
- Який приголосний звук завжди м'який? (Й)
2. Звуковий аналіз
До якого слова підходить схема - . = . - .
вудка
верба
валіза
вазон
3. Робота з текстом
Як ми валізу збирали
Ми з мамою їдемо до бабусі . Вітя і Віка збирають свій одяг у валізу. Заліз кіт Вусик у валізу. Вилазити не хоче. Згорнувся клубком і наче говорить - муркотить:
- Візьміть мене із собою.
- Валіза для речей, а не для котів, - сказала Віка.
- Вилазь із валізи , - сказав Вітя.
Довелося Вусику вилізти з валізи. Собака Гвинтик зрадів: тепер вони з Вусиком удвох удома залишаться.
Яка головна думка тексту ?
4. Письмо малої букви в.
Сьогодні ми навчимося писати малу букву в. Вона складається з петлі і овалу.
Починаю писати трохи нижче верхньої рядкової лінії з нахилом угору, заокруглюю під міжрядковою лінією і проводжу пряму похилу вниз, яку заокруглюю біля нижньої рядкової лінії на овал.
Спочатку спробувати написати три букви олівцем. В групу я надішлю окремо зразок.
Пригадайте , як слід сидіти при письмі, як лежить зошит, як тримаємо ручку.
- Другий рядок . Навчимося поєднувати букву з іншими буквами. Буква приєднується до інших букв маленьким вузликом ( як з м'яким знаком).від якого ведеться прогнута вниз лінія .
1 ряд в
2 ряд ві ви
3 ряд ов ва
фізкультхвилинка
4 ряд він _______ вона _______
5 ряд воно _______ вони_______
Звернути увагу на поєднання ВО ,ОН
Обов'язково проговорюйте те, що пишете і перевіряйте написане.
10 + ... = 14 . . . . 7 + ... = 19
... + 2 = 12 20 + ... = 30
... + 3 = 15 ... + 50 = 100
Міркуємо так: перший доданок 10, другий доданок невідомий, сума 14. Щоб знайти невідомий доданок , треба від суми відняти відомий доданок 14 - 10 = 4. Замість крапок пишу 4.
3-4 урок . Українська мова.
Тема. Буква В. Письмо малої букви в.
1. Повторення букв і звуків відкриваємо алфавіт і називаємо .
- Який приголосний звук завжди позначає 2 звука ? (Щ)
- Який приголосний звук завжди м'який? (Й)
2. Звуковий аналіз
До якого слова підходить схема - . = . - .
вудка
верба
валіза
вазон
3. Робота з текстом
Як ми валізу збирали
Ми з мамою їдемо до бабусі . Вітя і Віка збирають свій одяг у валізу. Заліз кіт Вусик у валізу. Вилазити не хоче. Згорнувся клубком і наче говорить - муркотить:
- Візьміть мене із собою.
- Валіза для речей, а не для котів, - сказала Віка.
- Вилазь із валізи , - сказав Вітя.
Довелося Вусику вилізти з валізи. Собака Гвинтик зрадів: тепер вони з Вусиком удвох удома залишаться.
Яка головна думка тексту ?
4. Письмо малої букви в.
Сьогодні ми навчимося писати малу букву в. Вона складається з петлі і овалу.
Починаю писати трохи нижче верхньої рядкової лінії з нахилом угору, заокруглюю під міжрядковою лінією і проводжу пряму похилу вниз, яку заокруглюю біля нижньої рядкової лінії на овал.
Спочатку спробувати написати три букви олівцем. В групу я надішлю окремо зразок.
Пригадайте , як слід сидіти при письмі, як лежить зошит, як тримаємо ручку.
- Другий рядок . Навчимося поєднувати букву з іншими буквами. Буква приєднується до інших букв маленьким вузликом ( як з м'яким знаком).від якого ведеться прогнута вниз лінія .
1 ряд в
2 ряд ві ви
3 ряд ов ва
фізкультхвилинка
4 ряд він _______ вона _______
5 ряд воно _______ вони_______
Звернути увагу на поєднання ВО ,ОН
Обов'язково проговорюйте те, що пишете і перевіряйте написане.
Комментариев нет:
Отправить комментарий