понедельник, 6 апреля 2020 г.

1 - А клас      07 квітня 2020 р.

1 урок Я досліджую світ .
Тема. Рослини потрібні людям.

1. РАНКОВЕ КОЛО.


 Психогімнастика «Я — квітка!»


— Я — маленька квіточка. Ранкове сонечко торкається моїх пелюсточок, приємно лоскоче, я повільно прокидаюся від чудового сну. Розгортаю свої тоненькі, ніжні пелюстки, повертаюся до сонечка, умиваюся росою. Вітерець ніжно грається моїми листочками. Воно танцює, кружляє у вальсі. Я дарую свої пахощі ясному небу, теплому сонечку, землі, гарний настрій — кожному, хто зараз поруч зі мною.

2. Обмін інформацією. Тема дня «Що дають нам рослини?»
— Відгадайте загадку.
Що воно таке?
Дихає, росте,
Живиться, розмножується,
А ходити — не ходить. (Рослина.)


— Рослини мають величезне значення в житті людини.
Колись давно англійський учений Прістлі провів такий дослід: на вікні, добре освітленому сонцем, накрив скляним ковпаком мишу. Через кілька годин миша померла. А під другий ковпак він помістив гілочку м’яти. Під цим ковпаком миша жила. Учений зробив справжнє відкриття. Своїм дослідом учений довів, що рослини очищають повітря.
— Як ви вважаєте, скільки рослин на Землі? (Рослин на Землі дуже багато, близько 400 000 видів.) Науковці вирішили їх згрупувати.

· Гра «Ми — дослідники»
Учні досліджують, чи є вдома предмети, виготовлені з рослин.
          записати на аркуші

· Гра «Продовж ланцюжок»
□ Людям рослини дають...
□ Тваринам рослини дають...

2 урок математика.
Тема. Знаходження невідомого доданка. Задачі на знаходження невідомого доданка. (ст. 175)
  ВІДСТУПАЄМО 4 КЛІТИНКИ ВІД ПОПЕРЕДНЬОЇ РОБОТИ
1 . Каліграфічна хвилинка .
    запис цифри 2.
Презентация письмо цифр - Математика - 1 класс
2.  Пояснення матеріалу. ( УСНО)
Білочка поклала в мішок 10 горіхів
                   6 лісові  горіхи                  ?     грецькі   горіхи                                                                      
                                ганни мешок, сумка, мешок денег
                                     у мішку 10 горіхів
як дізнатися , скільки грецьких горішків у мішку?
Міркуємо так: якщо забрати з торбинки всі лісові горішки, то в торбинці залишаться лише грецькі.
                          всього 10 , забрати (відняти) отже
                                   10 - 6 = 4(грецькі горішки)
- Пригадаємо, як називаються числа при додаванні
                   6 + ?= 10
1 доданок      2 доданок     сума

ЩОБ ЗНАЙТИ НЕВІДОМИЙ ДОДАНОК, ТРЕБА ВІД СУМИ ВІДНЯТИ ВІДОМИЙ ДОДАНОК.
       (ПРАВИЛО ВИВЧИТИ)
3. Розв'язання задачі 
 Семеро козенят вчили уроки. Двоє читали "Буквар", а решта - писали літери. Скільки козенят писали літери.
- Прочитати задачу.
- Про кого в ній йдеться мова? (про козенят)
- Скільки козенят вчили уроки? (7 козенят всього)
- Які уроки вчили козенята?
- Відомо скільки козенят читало Буквар? ( 2)
- Відомо скільки козенят писало ? (ні)
- Як дізнатися, скільки козенят писало?
( Від усіх козенят відняти тих, які читали Буквар, тобто від суми 7  відняти відомий доданок  2).
           ОФОРМЛЕННЯ У ЗОШИТІ
ВІДСТУПАЄМО 2 КЛІТИНКИ ВІД ЦИФРИ 2
     умова 
Читало - 2 к.    
                       } 7 к.
Писало - ? к. 
   ____________  (к.)
Відповідь: .... козенят писали літери.
4. Фізкультхвилинка.

5. Задача 
   У їжачка - 4 грибочки. Скільки грибочків у білочки, якщо разом у них 17 грибочків?
     
- Про кого йдеться в задачі ?
- Скільки грибочків у їжачка?
- Скільки грибочків у білочки?
- Що означає число 17 ?
- Як знайти скільки грибочків у білочки ?
             Відступаємо 2 клітинки вниз , записуємо умову.
Їжачок - 4 гр.
                        } 17 гр.
Білочка - ? гр. 
     _______________
Відповідь: ......
               Відступаємо 2 клітинки вниз
6. Самостійно розв'язуємо приклади.
60 - 10              50 + 30
80 - 40              40 + 20
  Д/З вивчити правило.

3 урок Українська мова
Тема. Буквосполучення ьо. Опрацювання тексту. Письмо буквосполучення ьо
1. Повторюємо голосні букви і звуки.
  - Назвіть  голосні букви, які означають завжди два звука (Ї)
  - Назвіть голосні букви , які можуть позначати два звука (я,ю,є)
  - Коли вони можуть позначати 2 зв. ( на початку слова, складу, після апострофа, після голосного)
 - Яка буква не позначає жодного звука? (ь)
2. Відгадайте загадку й зробіть звуковий аналіз, підрахуйте кількість букв і звуків у слові-відгадці.
                Влітку медом ласував,
               Досхочу малини ммав.
               А як впав глибокий сніг, 
               Позіхнув і спати ліг. (ведмідь)
     В  чистім полі він  росте:
      На високих ніжках,
      В зелених панчішках,
      Квіточки блакитні,
      Оченьки привітні.    (Льон)
Фото Льна Растения

3.  Читання складів 
  ТО - ТЬО               НО - НЬО                   ЛО - ЛЬО
  СО - СЬО                                 
4. РОБОТА З ТЕКСТОМ
    Льон - трав'яниста рослина. Стебло льону зелене ,соковите. Листя тонке. 
Квітка синього, рідше білого кольору.
      Льон росте в польових умовах. З нього роблять нитки.  З ниток - тканину.
З  лляної тканини шиють сорочки.

5. Гра " Продовж речення"
Льон - це трав'яниста _______________.
Стебло льону ____________. 
Квітка __________,

6 Фізкультхвилинка.

7. Написання буквосполучення ьо.
Сьогодні ми навчимося писати буквосполучення ЬО.
-Пригадаємо, що літера ь - це пряма  похила паличка із заокругленням унизу, яка переходить у малий овал. Для з'єднання з іншими буквами - не закінчуючи овал, пишемо вузлик, від якого ведемо прогнуту лінію з'єднання з буквою О
         записуємо рядок
 8. написання слова льон (строка) . Звернути увагу на поєднання букв ОН.
      записати строку  Льоня.
- прочитати;
- розібрати, чому це слово пишемо з великої букви;
- яка буква стоїть після букви Л,чому ? (вимовляємо м'яко)
- звернути увагу на поєднання букв ня (нижнє, взялися букви за ручки)
9. Робота з реченням.
Льоня сіє льон.
 - Прочитати речення.
- Скільки слів у реченні. Назвати перше, друге, третє.
- Як пишеться перше слово? Чому?
- Що стоїть в кінці речення?
- Записати та перевірити речення.

презентація урок математики 1 клас



Комментариев нет:

Отправить комментарий