1 - А клас 07 квітня 2020 р.
1 урок Я досліджую світ .
Тема. Рослини потрібні людям.
1. РАНКОВЕ КОЛО.
1 урок Я досліджую світ .
Тема. Рослини потрібні людям.
1. РАНКОВЕ КОЛО.
Психогімнастика «Я — квітка!»
— Я — маленька квіточка. Ранкове сонечко торкається моїх пелюсточок, приємно лоскоче, я повільно прокидаюся від чудового сну. Розгортаю свої тоненькі, ніжні пелюстки, повертаюся до сонечка, умиваюся росою. Вітерець ніжно грається моїми листочками. Воно танцює, кружляє у вальсі. Я дарую свої пахощі ясному небу, теплому сонечку, землі, гарний настрій — кожному, хто зараз поруч зі мною.
2. Обмін інформацією. Тема дня «Що дають нам рослини?»
— Відгадайте загадку.
Що воно таке?
Дихає, росте,
Живиться, розмножується,
А ходити — не ходить. (Рослина.)
— Рослини мають величезне значення в житті людини.
Колись давно англійський учений Прістлі провів такий дослід: на вікні, добре освітленому сонцем, накрив скляним ковпаком мишу. Через кілька годин миша померла. А під другий ковпак він помістив гілочку м’яти. Під цим ковпаком миша жила. Учений зробив справжнє відкриття. Своїм дослідом учений довів, що рослини очищають повітря.
— Як ви вважаєте, скільки рослин на Землі? (Рослин на Землі дуже багато, близько 400 000 видів.) Науковці вирішили їх згрупувати.
· Гра «Ми — дослідники»
Учні досліджують, чи є вдома предмети, виготовлені з рослин.
записати на аркуші
· Гра «Продовж ланцюжок»
□ Людям рослини дають...
□ Тваринам рослини дають...
2 урок математика.
Тема. Знаходження невідомого доданка. Задачі на знаходження невідомого доданка. (ст. 175)
ВІДСТУПАЄМО 4 КЛІТИНКИ ВІД ПОПЕРЕДНЬОЇ РОБОТИ
1 . Каліграфічна хвилинка .
запис цифри 2.
2. Пояснення матеріалу. ( УСНО)
Білочка поклала в мішок 10 горіхів
6 лісові горіхи ? грецькі горіхи
у мішку 10 горіхів
як дізнатися , скільки грецьких горішків у мішку?
Міркуємо так: якщо забрати з торбинки всі лісові горішки, то в торбинці залишаться лише грецькі.
всього 10 , забрати (відняти) отже
10 - 6 = 4(грецькі горішки)
- Пригадаємо, як називаються числа при додаванні
6 + ?= 10
1 доданок 2 доданок сума
ЩОБ ЗНАЙТИ НЕВІДОМИЙ ДОДАНОК, ТРЕБА ВІД СУМИ ВІДНЯТИ ВІДОМИЙ ДОДАНОК.
(ПРАВИЛО ВИВЧИТИ)
3. Розв'язання задачі
Семеро козенят вчили уроки. Двоє читали "Буквар", а решта - писали літери. Скільки козенят писали літери.
- Прочитати задачу.
- Про кого в ній йдеться мова? (про козенят)
- Скільки козенят вчили уроки? (7 козенят всього)
- Які уроки вчили козенята?
- Відомо скільки козенят читало Буквар? ( 2)
- Відомо скільки козенят писало ? (ні)
- Як дізнатися, скільки козенят писало?
( Від усіх козенят відняти тих, які читали Буквар, тобто від суми 7 відняти відомий доданок 2).
ОФОРМЛЕННЯ У ЗОШИТІ
ВІДСТУПАЄМО 2 КЛІТИНКИ ВІД ЦИФРИ 2
умова
Читало - 2 к.
} 7 к.
Писало - ? к.
____________ (к.)
Відповідь: .... козенят писали літери.
4. Фізкультхвилинка.
5. Задача
У їжачка - 4 грибочки. Скільки грибочків у білочки, якщо разом у них 17 грибочків?
- Про кого йдеться в задачі ?
- Скільки грибочків у їжачка?
- Скільки грибочків у білочки?
- Що означає число 17 ?
- Як знайти скільки грибочків у білочки ?
Відступаємо 2 клітинки вниз , записуємо умову.
Їжачок - 4 гр.
} 17 гр.
Білочка - ? гр.
_______________
Відповідь: ......
Відступаємо 2 клітинки вниз
6. Самостійно розв'язуємо приклади.
60 - 10 50 + 30
80 - 40 40 + 20
Д/З вивчити правило.
3 урок Українська мова
Тема. Буквосполучення ьо. Опрацювання тексту. Письмо буквосполучення ьо
1. Повторюємо голосні букви і звуки.
- Назвіть голосні букви, які означають завжди два звука (Ї)
- Назвіть голосні букви , які можуть позначати два звука (я,ю,є)
- Коли вони можуть позначати 2 зв. ( на початку слова, складу, після апострофа, після голосного)
- Яка буква не позначає жодного звука? (ь)
2. Відгадайте загадку й зробіть звуковий аналіз, підрахуйте кількість букв і звуків у слові-відгадці.
Влітку медом ласував,
Досхочу малини ммав.
А як впав глибокий сніг,
Позіхнув і спати ліг. (ведмідь)
В чистім полі він росте:
На високих ніжках,
В зелених панчішках,
Квіточки блакитні,
Оченьки привітні. (Льон)
3. Читання складів
ТО - ТЬО НО - НЬО ЛО - ЛЬО
СО - СЬО
4. РОБОТА З ТЕКСТОМ
Льон - трав'яниста рослина. Стебло льону зелене ,соковите. Листя тонке.
Квітка синього, рідше білого кольору.
Льон росте в польових умовах. З нього роблять нитки. З ниток - тканину.
З лляної тканини шиють сорочки.
5. Гра " Продовж речення"
Льон - це трав'яниста _______________.
Стебло льону ____________.
Квітка __________,
6 Фізкультхвилинка.
7. Написання буквосполучення ьо.
Сьогодні ми навчимося писати буквосполучення ЬО.
-Пригадаємо, що літера ь - це пряма похила паличка із заокругленням унизу, яка переходить у малий овал. Для з'єднання з іншими буквами - не закінчуючи овал, пишемо вузлик, від якого ведемо прогнуту лінію з'єднання з буквою О
записуємо рядок
8. написання слова льон (строка) . Звернути увагу на поєднання букв ОН.
записати строку Льоня.
- прочитати;
- розібрати, чому це слово пишемо з великої букви;
- яка буква стоїть після букви Л,чому ? (вимовляємо м'яко)
- звернути увагу на поєднання букв ня (нижнє, взялися букви за ручки)
9. Робота з реченням.
Льоня сіє льон.
- Прочитати речення.
- Скільки слів у реченні. Назвати перше, друге, третє.
- Як пишеться перше слово? Чому?
- Що стоїть в кінці речення?
- Записати та перевірити речення.
9. Робота з реченням.
Льоня сіє льон.
- Прочитати речення.
- Скільки слів у реченні. Назвати перше, друге, третє.
- Як пишеться перше слово? Чому?
- Що стоїть в кінці речення?
- Записати та перевірити речення.
Комментариев нет:
Отправить комментарий