вторник, 5 мая 2020 г.

6 травня 2020 р.
1 урок. Я досліджую світ.
Тема. Ким стати? Яку професію обрати?
1. Привітання.
Доброго дня вам, мої малята,
 Любі хлопчики й дівчатка.
Щирою посмішкою всіх вас вітаю,
 Доброго настрою на весь день бажаю.
Хай нахмурені ваші личка

 Звеселить гарна усмішка.

2. Щоденні новини.
  Назвати дату... 
 - день тижня...

 - Назвати весняні місяці.
 - Який місяць зараз?
 - стан погоди...
 - тема дня: Ким стати?
 3. Гра "Вгадай професію" 
Пригадаємо, які професії ви знаєте.

Дидактична гра "Назви одним словом"                            одяг. вивчаємо одяг. - YouTube

Головні особливості стародавньої української кухні | Новини Дивись ...                   Карикатура + анекдоты про программистов | Весела хата - прикольные ...
  Паззлы Puzzlika Профессии 1 (пекарь, парикмахер, пожарный) купить ...                     Паззлы Puzzlika Профессии 1 (пекарь, парикмахер, пожарный) купить ...
        
3. Перегляд мультфільму "Ким бути?"





А що вам потрібно робити зараз, щоб ваші мрії здійснилися?

(діти читають вірш).

Та є одна з усіх професій,

Якої вчаться у житті,

Вона для кожного найперша,

Найголовніша в майбутті!

Учитель, лікар чи геолог,

Письменник, слюсар чи кресляр- 

Що може бути головною ?

Одна професія – школяр!

Бо всім відомо, що без школи,

Без знань, що можеш ти набуть,

Не станеш у житті ніколи

Тим, ким в дитинстві мрієш буть!

    Діти, кожна професія – це вміння добре виконувати певну роботу, створювати різні речі, надавати  послуги. 

А поки  що, ви школярі, і головна  ваша 

праця –…      (це навчання)

                                   Уявіть на хвилинку, що ви дорослі, 
то ким ви хотіли б стати? 
              Намалювати "Ким я мрію стати"
        ( малюнок зберегти для портфоліо)

2 урок. Математика
Тема. Задачі на порівняння та вирівнювання маси предметів.
1 Хвилинка каліграфії
Записати рядок числа 98

2. Перегляд онлайн-уроку

Сьогодні ми будемо розв'язувати задачі на порівняння маси предметів
1. Левеня і тигреня — спортсмени. Розглянь, чим вони тренуються.


Дай відповіді на запитання:
1) Хто підняв більшу масу:
2) Скільки  зрівноважать одну 

3) Скільки  мають таку ж масу, як 

4) Що важче:  чи 

5) Левеня має масу 12 кг. Яка маса 

6) Маса  становить 10 кг.
Яка маса тигреняти?

2. З кожного боку штанги має бути однакова маса. Штангу якої маси може підняти тренер Бегемот, маючи такі диски:

Записувати у зошиті у вигляді іменованих прикладів.


- 4 урок. Українська мова.
Тема. Буква Юю. Письмо 
1. Повторення про букву
Звук і буква ю
 Два звуки позначає 
- на початку слова, складу;
- після апострофа;
- після голосного.
2. Прочитати слова, зробити звуковий аналіз виділених     слів                                                                        
юнга          читаю              бігаю
юшка         малюю            люблю       
юрта          малюк             співаю
ключ          малюнок         дякую
3. Читання вірша
   Я завжди обминаю калюжі.
   А вони мене люблять дуже.
   Я за ручку чемно ступає,
   Я обходжу їх, обминаю,
   А вони собі, знай, хлюпочуть -
   Я не люблю калюж стра-шен-но.
   Я завжди ходжу дуже чемно.
   Я ж не винен, що їх багато!
   Я тримаюся міцно за тата.
   Ну а я як вони самі пха-ють-ся!
   То куди ж я від них сховаюся?!
                              Оксана  Миронович
Дом. завдання 
   Вивчити вірш напам'ять.
4. Робота в зошиті.
Букви Ю ю - YouTube

1 рядок - письмо малої букви  - ю
2 рядок - письмо великої букви - Ю
3 рядок - написання складів  юл , аю , юн
4 рядок - запис слів   люблю , граю
5 рядок - запис слів Юля , Юрко
    звернути увагу на поєднання  Юл , Юл (знизу букви Ю поєднувальна лінія)
6 рядок - запис речення
                                       Юля та Юрко - друзі. 
- Прочитати речення.
- Визначити кількість слів у реченні.
- Розглянути і пояснити, які слова написані з
   великої букви?
- Які розділові знаки в реченні?
- Записати речення.
- Перевірити написане.            

Обчислення площі прямокутної ділянки. Задачі на знаходження площі пря…






Комментариев нет:

Отправить комментарий