6 травня 2020 р.
1 урок. Я досліджую світ.
Тема. Ким стати? Яку професію обрати?
1. Привітання.
2 урок. Математика
Тема. Задачі на порівняння та вирівнювання маси предметів.
1 Хвилинка каліграфії
Записати рядок числа 98
2. Перегляд онлайн-уроку
Сьогодні ми будемо розв'язувати задачі на порівняння маси предметів
1. Левеня і тигреня — спортсмени. Розглянь, чим вони тренуються.
- 4 урок. Українська мова.
Тема. Буква Юю. Письмо
1. Повторення про букву
юрта малюк співаю
ключ малюнок дякую
3. Читання вірша
Я завжди обминаю калюжі.
А вони мене люблять дуже.
Я за ручку чемно ступає,
Я обходжу їх, обминаю,
А вони собі, знай, хлюпочуть -
Я не люблю калюж стра-шен-но.
Я завжди ходжу дуже чемно.
Я ж не винен, що їх багато!
Я тримаюся міцно за тата.
Ну а я як вони самі пха-ють-ся!
То куди ж я від них сховаюся?!
Оксана Миронович
Дом. завдання
Вивчити вірш напам'ять.
- Які розділові знаки в реченні?
- Записати речення.
- Перевірити написане.
1 урок. Я досліджую світ.
Тема. Ким стати? Яку професію обрати?
1. Привітання.
Доброго дня
вам, мої малята,
Любі хлопчики й дівчатка.
Щирою
посмішкою всіх вас вітаю,
Доброго настрою на весь день бажаю.
Хай
нахмурені ваші личка
Звеселить гарна усмішка.
2. Щоденні новини.
Назвати дату...
- день тижня...
- Назвати весняні місяці.
- день тижня...
- Назвати весняні місяці.
- Який місяць зараз?
- стан погоди...
- тема дня: Ким стати?
3. Гра "Вгадай професію"
Пригадаємо, які професії ви знаєте.
3. Перегляд мультфільму "Ким бути?"
А що вам потрібно робити зараз, щоб ваші мрії
здійснилися?
(діти читають
вірш).
Та є одна з усіх
професій,
Якої вчаться у
житті,
Вона для кожного
найперша,
Найголовніша в
майбутті!
Учитель, лікар чи
геолог,
Письменник, слюсар
чи кресляр-
Що може бути
головною ?
Одна професія – школяр!
Бо всім відомо, що
без школи,
Без знань, що
можеш ти набуть,
Не станеш у житті
ніколи
Тим, ким в
дитинстві мрієш буть!
Діти, кожна професія – це вміння добре
виконувати певну роботу, створювати різні речі, надавати послуги.
А поки
що, ви школярі, і головна ваша
праця –… (це
навчання)
Уявіть на хвилинку, що ви дорослі,
то ким ви хотіли б стати?
Намалювати "Ким я мрію стати"
( малюнок зберегти для портфоліо)
Тема. Задачі на порівняння та вирівнювання маси предметів.
1 Хвилинка каліграфії
Записати рядок числа 98
2. Перегляд онлайн-уроку
Сьогодні ми будемо розв'язувати задачі на порівняння маси предметів
1. Левеня і тигреня — спортсмени. Розглянь, чим вони тренуються.
Дай відповіді на запитання:
1) Хто підняв більшу масу:
2) Скільки зрівноважать одну
3) Скільки мають таку ж масу, як
4) Що важче: чи
5) Левеня має масу 12 кг. Яка маса
6) Маса становить 10 кг.
Яка маса тигреняти?
2. З кожного боку штанги має бути однакова маса. Штангу якої маси може підняти тренер Бегемот, маючи такі диски:
Записувати у зошиті у вигляді іменованих прикладів.
Тема. Буква Юю. Письмо
1. Повторення про букву
Два звуки позначає
- на початку слова, складу;
- після апострофа;
- після голосного.
2. Прочитати слова, зробити звуковий аналіз виділених слів
юнга читаю бігаю
юшка малюю люблю юрта малюк співаю
ключ малюнок дякую
3. Читання вірша
Я завжди обминаю калюжі.
А вони мене люблять дуже.
Я за ручку чемно ступає,
Я обходжу їх, обминаю,
А вони собі, знай, хлюпочуть -
Я не люблю калюж стра-шен-но.
Я завжди ходжу дуже чемно.
Я ж не винен, що їх багато!
Я тримаюся міцно за тата.
Ну а я як вони самі пха-ють-ся!
То куди ж я від них сховаюся?!
Оксана Миронович
Дом. завдання
Вивчити вірш напам'ять.
4. Робота в зошиті.
1 рядок - письмо малої букви - ю
2 рядок - письмо великої букви - Ю
3 рядок - написання складів юл , аю , юн
4 рядок - запис слів люблю , граю
5 рядок - запис слів Юля , Юрко
звернути увагу на поєднання Юл , Юл (знизу букви Ю поєднувальна лінія)
6 рядок - запис речення
Юля та Юрко - друзі.
- Прочитати речення.
- Визначити кількість слів у реченні.
- Розглянути і пояснити, які слова написані з
великої букви?- Які розділові знаки в реченні?
- Записати речення.
- Перевірити написане.
Комментариев нет:
Отправить комментарий