вторник, 19 мая 2020 г.

20 травня 2020 р.
1 - 2 урок. Українська мова.

1. "День Вишиванки"
Як День вишиванки відзначатимуть у столиці | | Наш Печерский


2. Читання вірша ( не менше 3 разів)
          Вадим Крищенко
    ВИШИВАНКА
Мама вишила мені
Квітами сорочку.
Квіти гарні, весняні:
- На, вдягай, синочку!
В нитці – сонце золоте,
Пе-лю-стки багряні,
Ласка мамина цвіте
В тому ви-ши-ва-нні.
Ви-ши-ва-ноч-ку візьму,
Швидко одягнуся,
Підійду і обніму
Я свою матусю.


3. Робота в зошиті
   Я пишу слово Україна з великої букви.
 Списування речень
    Я живу в Україні. В Україні є ліси. В           Україні є поля.

     Я пишу слово Київ з великої букви.
     Київ - столиця України.

    Я пишу слово Дніпро з великої букви.
    Дніпро - річка в Україні.

 Обов'язково перевірити написане.


3 урок. Математика.
Тема. Робота над помилками.
  У кого були недоліки, помилки в контрольній роботі пропоную виконати
подібні завдання і ще раз перевірити знання.
   Варіант ІІ
1. Розв'язати приклади:
     58 + 1 . . . . 35 + 43
     89 - 9          14 - 4
     40 + 50       60 - 30
     6 + 3           8 - 5
2. Порівняй:
     18 см ... 2дм
     1 год ... 60хв
3. Розв'язати задачу.
    Купили 25 зошитів у лінію, а в клітинку на 10 зошитів більше. ніж у лінію. Скільки зошитів купили в клітинку?

Презентація до уроку "Найкращий у світі літун, машиніст і моторист ...








Комментариев нет:

Отправить комментарий