понедельник, 4 мая 2020 г.

05 травня 2020 р.
1 урок. Я досліджую світ.
Тема. Ким працюють твої батьки.
1. Привітання.
узагальнення й систематизація знань, умінь, навичок з теми “Іменник”

2. Щоденні новини.

 -  Назвати дату... 
 - день тижня...

 - Який день тижня був учора?
 - стан погоди...
 -  визначити настрій...


         Сьогодні на уроці ми продовжимо досліджувати

                      «Цікавий світ професій»  
         Прочитайте  вірш

   Вірш «Переплутанка»


             Геть усе, на світі

             Переплутав хлопчик Вітя.

             Каже :  Діти вчаться в полі,

             А комбайн працює в школі.

        Всіх людей стрижуть в лікарні,


             А лікують в перукарні,

             Ми книжки берем в аптеці,

             Ліки – у бібліотеці.

             От який Вітьок дивак!

              Ти ж бо знаєш – це не так!

             Дітки, допоможемо хлопчику!

             Діти, звісно, вчаться в …

             А комбайн працює в …

             Ми лікуємось в …

             А стрижемось в …

             Ліки беремо в …

             А книжки – в …

   
       Кожна людина не може уявити себе без роботи. Дорослі мають професію, працюють на виробництві, будують, навчають дітей, лікують хворих, водять автомобілі, вирощують хліб.  
           - А ким працюють ваші батьки?
                  Домашнє завдання

                     "Ким працюють мої батьки" (один з батьків)
                          Підготувати проект  за планом
              - де працюють;
              - хто вони за професією;
              - чим корисна іх праця для людей.

  Презентація №3 на тему: "Дзвоник кличе на урок" Організаційний ...


         2 урок. Математика
Тема. Одиниця вимірювання маси - кілограм.
   1. Хвилинка каліграфії. 
  - пригадати, з яких цифр складається число 89
- пригадати як пишуться цифри 8 і 9 
- яке це число одноцифрове чи двоцифрове;
- парне чи непарне;
- скільки в ньому десятків та одиниць;
- назвати попереднє число до 89;
- назвати наступне число до 89.
         Пропишіть рядок числа 89

   Сьогодні на уроці ми дізнаємося у чому вимірюють          масу предмету
                            ПЕРЕГЛЯД ОНЛАЙН-УРОКУ
                                   за бажанням 
Довідничок
Усі предмети мають масу. Важчим є той предмет, що має більшу масу.
1. Хто важчий?
Зразок:
НЕРІВНОВАГА.
Півник має більшу масу. Він важчий. Курочка має меншу масу. Вона легша.
Зразок:
РІВНОВАГА.
Півник і качка мають однакову масу.
Знайомство з величиною “МАСА” - презентація з математики
Довідничок
Масу предметів вимірюють у кілограмах (кг)
Міра вимірювання маси - презентація з математики
Розглянь гирі для зважування. Назви їх масу.
1. Розглянь, як журавлик зважив диню.
            УСНО
2. Де можна визначити масу, а де — ні?


3. Чим відрізняються малюнки? Поясни, як визначили масу капустини.

Міркуй так:
 На першому малюнку маса капустини менша за 2 кг. Щоб урівноважити слід до капустини докласти гирю масою
 1 кг. Тепер на терезах рівновага. Отже маса капустини - 
 2 кг без 1 кг ( без гирі) 2 кг - 1 кг = 1 кг.

4. Визнач масу кавуна і масу кукурудзи.
  ( Письмово , без умови , тільки рішення і відповідь)
 
  Розв'язання прикладів
   Міркуй так:
  24 + 2 = 26 , тому 24 кг + 2 кг = 26 кг
Іменовані числа додаються і віднімаються як звичайні.

На прикінці роботи постав смайл
Геометричні фігури і величини       


3 - 4 урок. Українська мова.
Тема. Глухі та дзвінкі приголосні. Письмо великої букви Т.
1. БУКВА Т, ЗВУКИ [ Т, Т'] - презентація з української мови

2. Пригадаємо, на які дві групи поділяються приголосні звуки.
  Дзвінкі приголосні              Глухі приголосні
               Д                                              Т
           Вставити потрібну букву і записати слова
      Во(д,т)а, ва(д, т)а, бу(д, т)инок, ко(д, т)ик, 
      но(д, т)а, робо(д, т)а.
  3. Робота з текстом
            -- Читання  первинне (дорослими)
                                        __________

      У неділю Тарас і Тетянка ходили в ляльковий театр. На сцені цього театру грають актори і ляльки. Лялькарі водять ляльок і говорять за них.
     Тарас і Тетянка дивились виставу про Лисенятка і його друзів. Усім сподобалася весела вистава. Діти аплодували акторам.

- Читання вголос учнями.
- Читання мовчазне.
- Дібрати заголовок.
   Прочитати речення , в якому говориться:
- Хто грає на сцені театру?
- Про кого діти дивились виставу?
- Чи сподобалась вистава дітям?

- Як ти гадаєш, що трапилось з Лисенятком? Розкажи.
                   4.Відпочинь, переглянь "Театр тіней"

         5. Робота в зошиті.

      Букви Т т - YouTube


1 рядок - письмо великої букви Т
2 рядок - письмо в поєднанні великої та маленької  букви Тт 
рядок - написання слів
                 Тетяна     Тарас
   - прочитати слова ;
   - діти пояснюють , чому слова написані з          великої букви;
  - звернути увагу на поєднання складу: тя
4 рядок - запис речення
         Тетяна і Тарас у театрі.
   Перевірити написане.
Як крокує музика - презентація з музики
        
        

Комментариев нет:

Отправить комментарий